Kursai

RINKODAROS KOMUNIKACIJA. VARTOTOJO PERSPEKTYVA
RINKODAROS KOMUNIKACIJA. VARTOTOJO PERSPEKTYVA

Kurso metu sužinosite, kas yra centrinė šiuolaikinės rinkodaros komunikacijos figūra ir kur užkoduota rinkodaros komunikacijos sėkmė. Kurso programa padės pakeisti požiūrį į rinkodaros komunikaciją bei vartotojų atsaką į ją. Baigę kursą įgysite žinių ir praktinių rinkodaros komunikacijos valdymo bei planavimo įgūdžių, kurie padės siekiant vartotojų elgsenos pokyčio.

Kursas skirtas įmonių rinkodaros vadovams ir vadybininkams, rinkodaros komunikacijos agentūrų strateginiams planuotojams, projektų direktoriams ir projektų vadovams, žiniasklaidos priemonių reklamos pardavimo vadovams, viešojo sektoriaus organizacijų ryšių su visuomene specialistams.

ŽINIASKLAIDOS PLANAVIMO PAGRINDAI
ŽINIASKLAIDOS PLANAVIMO PAGRINDAI

Seminaro metu didžiausias dėmesys skiriamas praktiniams reklaminių kampanijų planavimo ir įgyvendinimo masinės žiniasklaidos priemonėse aspektams.

Seminaras skiriamas rinkodaros ir rinkodaros komunikacijos specialistams, kurių darbas susijęs su reklaminių kampanijų planavimu ir įgyvendinimu masinės ir skaitmeninės žiniasklaidos priemonėse: žiniasklaidos planavimo agentūrų projektų vadovams, įmonių rinkodaros ar komunikacijos vadybininkams ir produktų vadovams, viešojo sektoriaus organizacijų ryšių su visuomene specialistams.