Mokymai

RINKODAROS KOMUNIKACIJA IŠ VARTOTOJO PERSPEKTYVOS
RINKODAROS KOMUNIKACIJA IŠ VARTOTOJO PERSPEKTYVOS

Pagrindinis kurso tikslas – suprasti šiuolaikinį vartotoją ir sužinoti, kaip keisti vartotojų elgseną siekiant įgyvendinti verslo tikslus.

Šis kursas skirtas rinkodaros ir komunikacijos specialistams bei projektų vadovams, mažų ir vidutinių įmonių rinkodaros ir komunikacijos vadovams, žiniasklaidos kanalų ir viešųjų bei valstybinių įstaigų specialistams.

MEDIJŲ PLANAVIMO PAGRINDAI
MEDIJŲ PLANAVIMO PAGRINDAI

KOG institutas sugrįžta su atsinaujinusiais medijų planavimo pagrindų mokymais!

Mokymų metu didžiausias dėmesys skiriamas praktiniams reklaminių kampanijų planavimo ir įgyvendinimo masinių (TV, radijas, spauda ir kiti) ir skaitmeninių medijų (baneriai, socialiniai tinklai ir video) priemonių aspektams. Dalyviai įgys bazinių žinių ir išmoks pasirinkti tinkamiausią strategiją ir media miksą priklausomai nuo prekės ženklo ir reklamos kampanijos tikslų.

Mokymų metu bus remiamasi plačiu duomenų šaltinių spektru: pasauliniai šaltiniai (WARC, IPA, CMI); Baltijos šalių duomenų šaltiniai (Kantar TNS, Gemius); KOG instituto duomenų šaltiniai (medijų tyrimai, reklamos efektyvumo tyrimų duomenų bazė); Inspired UM ekonometrinių modeliavimų duomenys.

AD HOC mokymai
AD HOC mokymai

Šiuos mokymus pritaikome konkrečiai kliento situacijai, kliento turimiems klausimams bei esamai patirčiai. Mokymų metu tikslingai parenkame atvejus analizei iš kliento komunikacijos ir konkurentų, užsienio praktikos.