ŽINIASKLAIDOS PLANAVIMO PAGRINDAI

Apie seminarą

Seminaro metu didžiausias dėmesys skiriamas praktiniams reklaminių kampanijų planavimo ir įgyvendinimo masinės žiniasklaidos priemonėse aspektams.

ŽINIASKLAIDOS PLANAVIMO PAGRINDAI

Seminaro programa

1. Žiniasklaidos planavimo strategija

1.1. Žiniasklaidos planavimo terminai

GRP, TRP, TGI, (efektyvus) pasiekiamumas, (efektyvus) dažnis, sąveika, konversija, CPP, RTB ir kt.

1.2. Žiniasklaidos planavimo tikslai 

Tikslų formulavimas, jų santykis su rinkodaros tikslais, vartotojų pirkimo sprendimų priėmimas, rinkos segmentavimas ir tikslinės grupės, požiūriai į reklamos veikimą.

1.3. Žiniasklaidos planavimo procesas

Proceso dalyviai ir jų atsakomybė, žiniasklaidos planavimo etapai.

2. Žiniasklaidos charakteristikos

2.1. Žiniasklaidos auditorijos tyrimai

TV, spaudos, radijo ir interneto auditorijos tyrimai, jų paskirtis, tiriami rodikliai, metodologija, ribotumai.

2.2. Žiniasklaida Lietuvoje: nuosavybė ir rūšys

Pagrindinės žiniasklaidos verslo grupės ir žiniasklaidos priemonės.

2.3. Žiniasklaidos Lietuvoje auditorija ir jos atsakas į reklamą

Žiniasklaidos auditorijos kiekybiniai rodikliai, žiniasklaidos vartojimo motyvai ir ypatybės, tendencijos.

3. Reklaminių kampanijų planavimas ir efektyvumas

3.1. TV, radijo, spaudos, lauko ir vidaus reklamos kampanijų planavimas

Kanalų rūšys ir savybės, planavimo indikatoriai, planavimo technologijos, laiko ir ploto pirkimas, pasiekiamumo ir dažnio optimizavimas, požiūriai į efektyvų dažnį ir jo nustatymą.

3.2. Skaitmeninės žiniasklaidos kampanijų planavimas

Reklamos demonstravimas (display), e-komercija (performance), socialinė žiniasklaida, laiko ir ploto pirkimas, pagrindinių planavimo indikatorių optimizavimas

3.3. Reklaminių kampanijų žiniasklaidoje efektyvumas ir jo matavimas

SOV ir SOM priklausomybė, reklaminio laiko ir ploto pirkimo efektyvumas, „minkštieji“ efektyvumo indikatoriai: žinomumas, reklamos prisiminimas, patikimas, įsitraukimas

Seminaro lektoriai
Seminaro lektoriai – savo srities profesionalai, turintys akademinę ir praktinę patirtį.
Informacija apie seminarą

SEMINARO APIMTIS

3 pusdieniai po 4 valandas (vienai temai skiriamas vienas 4 val. trukmės užsiėmimas, visa seminaro apimtis 12 valandų).

 

KAINA

Viso seminaro kaina vienam dalyviui 400 € (be PVM).

Galima pasirinkti tik vieną arba dvi temas atskirai; vienos temos kaina vienam dalyviui 150 € (be PVM).

Dalyvių skaičius grupėje ne daugiau 15.

 

KADA IR KUR?

Seminaras vyks Vilniuje su dalyviais iš anksto suderintu laiku ir vietoje. Jei dalyvių grupė pageidauja, seminaras taip pat gali vykti kitame mieste.