KOG instituto vizija – tapti lyderiaujančia neurorinkodaros tyrimų laboratorija Baltijos šalyse.

Institutas savo klientams siūlo inovatyvius neuro tyrimus rinkodaros ir komunikacijos iššūkiams spręsti. Šių tyrimų derinimas su įprastais kokybiniais ir kiekybiniais metodais užtikrina visapusišką situacijos pažinimą ir sprendimo radimą. Platus neurorinkodaros tyrimų spektras apima tyrimus nuo etikečių ir pakuočių dizaino vertinimo, jau sukurtų ir dar tik kuriamų video ir spaudos reklamų testavimo iki prekių išdėstymo prekybos centrų lentynose ir vartotojo kelionės prekybos centre.

Turite rinkodaros ar komunikacijos klausimą ir vis nerandate atsakymo? Nesate tikri, kaip mąsto ir elgiasi Jūsų vartotojai? Nežinote, kurį pakuotės dizainą pasirinkti? KOG institutas kartu su patyrusių praktikų ir ekspertų komanda padės rasti atsakymus.

 

Susisiekite tyrimų klausimais su KOG instituto vadove:
Dr. Eleonora Šeimienė
Tel.: +370 608 50545
E. p.: eleonora.seimiene@koginstitutas.lt