Kursai

RINKODAROS KOMUNIKACIJA IŠ VARTOTOJO PERSPEKTYVOS
RINKODAROS KOMUNIKACIJA IŠ VARTOTOJO PERSPEKTYVOS

Pagrindinis kurso tikslas – suprasti šiuolaikinį vartotoją ir sužinoti, kaip keisti vartotojų elgseną siekiant įgyvendinti verslo tikslus.

Šis kursas skirtas rinkodaros ir komunikacijos specialistams bei projektų vadovams, mažų ir vidutinių įmonių rinkodaros ir komunikacijos vadovams, žiniasklaidos kanalų ir viešųjų bei valstybinių įstaigų specialistams.

ŽINIASKLAIDOS PLANAVIMO PAGRINDAI
ŽINIASKLAIDOS PLANAVIMO PAGRINDAI

Seminaro metu didžiausias dėmesys skiriamas praktiniams reklaminių kampanijų planavimo ir įgyvendinimo masinės žiniasklaidos priemonėse aspektams.

Seminaras skiriamas rinkodaros ir rinkodaros komunikacijos specialistams, kurių darbas susijęs su reklaminių kampanijų planavimu ir įgyvendinimu masinės ir skaitmeninės žiniasklaidos priemonėse: žiniasklaidos planavimo agentūrų projektų vadovams, įmonių rinkodaros ar komunikacijos vadybininkams ir produktų vadovams, viešojo sektoriaus organizacijų ryšių su visuomene specialistams.

AD HOC mokymai
AD HOC mokymai

Šiuos mokymus pritaikome konkrečiai kliento situacijai, kliento turimiems klausimams bei esamai patirčiai. Mokymų metu tikslingai parenkame atvejus analizei iš kliento komunikacijos ir konkurentų, užsienio praktikos.