KOG

AD HOC
mokymai

Apie mokymus

"Šiuos mokymus pritaikome konkrečiai kliento situacijai, kliento turimiems klausimams bei esamai patirčiai. Mokymų metu tikslingai parenkame atvejus analizei iš kliento komunikacijos ir konkurentų, užsienio praktikos. Mokymų pagal poreikį temų pasirinkimas gali apimti (bet neapsiriboti) šiomis temomis: Efektyvi reklama: kaip ją kurti ir matuoti? Kokius KPI turi stebėti ir matuoti rinkodaros vadovas? Kaip kurti prekės ženklo atpažįstamumą reklamoje?"

Temos

Kaip kurti prekės ženklo atpažįstamumą reklamoje?Mokymų metu atsakoma į šiuos klausimus:

  • Kas yra išskirtiniai prekės ženklo elementai bei kaip atpažinti stipriausius prekės ženklo elementus, kuriuos verta naudoti komunikacijoje?
  • Kokie prekės ženklo elementai yra unikaliausi ir labiausiai atpažįstami Lietuvoje?
  • Ką daryti, kad prekės ženklo reklamos būtų atpažįstamos?
  • Ko galime pasimokyti iš prekių ženklų, kurie sėkmingai naudoja prekės ženklo elementus?

Mokymų lektoriai: Eglė Šedbaraitė, Domantas Gailius ir Dr. Eleonora Šeimienė.

Formatai

PASKAITA
Trukmė: iki 1-1,5 val.
Dalyvių skaičius: nuo 1 iki 200
Specifika: dalyviai tik klausosi, patys aktyviai nedalyvauja
Kaina: 500 Eur + PVM

MOKYMAI
Trukmė: iki 2,5-3 val.
Dalyvių skaičius: iki 15-20
Specifika: dalyviai aktyviai dalyvauja, atlieka užduotis
Kaina: 1200 Eur + PVM

MOKYMAI SU KLIENTO KOMUNIKACIJOS ANALIZE
Trukmė: iki 3,5-4 val.
Dalyvių skaičius: iki 15-20
Specifika: Dalyviai aktyviai dalyvauja, atlieka užduotis; mokymai vyksta su Užsakovo pateiktos komunikacinės medžiagos analize ir aptarimu
Kaina: nuo 1800 Eur + PVM

Mokymai

Mokymai gali vykti gyvai arba nuotoliniu būdu. Mokymų datos derinamos individualiai su Užsakovu. Mokymams pasiruošti reikia iki 1,5-2 savaičių.