MEDIJŲ PLANAVIMO PAGRINDAI

Apie seminarą

KOG institutas sugrįžta su atsinaujinusiais medijų planavimo pagrindų mokymais!

Mokymų metu didžiausias dėmesys skiriamas praktiniams reklaminių kampanijų planavimo ir įgyvendinimo masinių (TV, radijas, spauda ir kiti) ir skaitmeninių medijų (baneriai, socialiniai tinklai ir video) priemonių aspektams. Dalyviai įgys bazinių žinių ir išmoks pasirinkti tinkamiausią strategiją ir media miksą priklausomai nuo prekės ženklo ir reklamos kampanijos tikslų.

Mokymų metu bus remiamasi plačiu duomenų šaltinių spektru: pasauliniai šaltiniai (WARC, IPA, CMI); Baltijos šalių duomenų šaltiniai (Kantar TNS, Gemius); KOG instituto duomenų šaltiniai (medijų tyrimai, reklamos efektyvumo tyrimų duomenų bazė); Inspired UM ekonometrinių modeliavimų duomenys.

MEDIJŲ PLANAVIMO PAGRINDAI

Seminaro programa

1. Masinių medijų planavimas

1.1. Medijų planavimo terminologija

Pagrindiniai žiniasklaidos planavime naudojami terminai (GRP, TRP, TGI ir kt.); pagrindinių ir išvestinių terminų atpažinimas; kiekybinių ir kokybinių rodiklių atskyrimas.

1.2. Auditorijų duomenys ir tyrimai

Kokiais metodais yra tiriamos auditorijos; kaip gaunama esminė statistika reikalinga medijų planavimui.

1.3. Masinių medijų kanalų planavimas

Susipažinimas su įvairių masinių žiniasklaidos priemonių, kurios geba pasiekti plačią auditoriją, planavimu: TV, radijas, spauda, lauko reklama, kiti kanalai.

2. Skaitmeninių medijų planavimas

2. Skaitmeninių medijų planavimas

Susipažinimas su įvairių skaitmeninių kanalų parinkimu: baneriai, socialiniai tinklai ir video; suprasti, kaip parinkti, optimizuoti kanalus ir koks turėtų būti efektyvus dažnis.

3. Turinio projektai

3. Turinio projektai

Kurso metu sužinosite kodėl medijų strategijose atsiranda turinio projektai ir kokius prekės ženklo poreikius jie gali atliepti. Kaip pasirinkti kanalus turinio sklaidai ir kokiais KPI matuoti rezultatus? Bus apžvelgiami užsienio ir Lietuvos pavyzdžiai.

4. Medijų planavimo strategija

4.1. Medijų planavimo strategija

Kokią planavimo strategiją pasirinkti atsižvelgiant į medijų vartojimą, reklamų triukšmą, media miksą ir pačios reklamos kampanijos architektūrą.

4.2. Praktinės dirbtuvės

Praktinių dirbtuvių tikslas – pasirinkti prekės ženklą ir suplanuoti jam masinės ir skaitmeninės medijų kanalus.

Seminaro lektoriai
Seminaro lektoriai – savo srities profesionalai, turintys akademinę ir praktinę patirtį.
Informacija apie seminarą

KAM SKIRTAS?

Iki 2 – 3 metų patirtį rinkodaroje / valdant rinkodaros projektus / leidžiant reklamos kampanijas turintiems specialistams tiek klientų, tiek agentūrų pusėje. Taip pat tiems, kas iki šiol daugiausiai dirbo su skaitmeninių kampanijų paleidimu, tačiau nori suprasti ir išmanyti masinių medijų kanalus.

MOKYMŲ APIMTIS

5 vakarai po 2 valandas

KAINA

550 € + PVM

KADA IR KUR?

Artimiausio kurso pradžia planuojama 2022 m. balandžio-gegužės mėnesiais:

  • Balandžio 19 d. –  Masinių medijų terminologija ir auditorijų tyrimai
  • Balandžio 20 d. – Masinių medijų planavimas
  • Balandžio 28 d. – Skaitmeninių medijų planavimas
  • Gegužės 3 d. – Turinio projektai
  • Gegužės 9 d. – Medijų planavimo strategija

Mokymai vyks 16:00 – 18:00.