KOG institutas sugrįžta su atsinaujinusiais medijų planavimo pagrindų mokymais!
Mokymų metu didžiausias dėmesys skiriamas praktiniams reklaminių kampanijų planavimo ir įgyvendinimo masinių (TV, radijas, spauda ir kiti) ir skaitmeninių medijų (baneriai, socialiniai tinklai ir video) priemonių aspektams. Dalyviai įgys bazinių žinių ir išmoks pasirinkti tinkamiausią strategiją ir media miksą priklausomai nuo prekės ženklo ir reklamos kampanijos tikslų.
Mokymų metu bus remiamasi plačiu duomenų šaltinių spektru: pasauliniai šaltiniai (WARC, IPA, CMI); Baltijos šalių duomenų šaltiniai (Kantar TNS, Gemius); KOG instituto duomenų šaltiniai (medijų tyrimai, reklamos efektyvumo tyrimų duomenų bazė); Inspired UM ekonometrinių modeliavimų duomenys.
1.1. Medijų planavimo terminologija
Pagrindiniai žiniasklaidos planavime naudojami terminai (GRP, TRP, TGI ir kt.); pagrindinių ir išvestinių terminų atpažinimas; kiekybinių ir kokybinių rodiklių atskyrimas.
1.2. Auditorijų duomenys ir tyrimai
Kokiais metodais yra tiriamos auditorijos; kaip gaunama esminė statistika reikalinga medijų planavimui.
1.3. Masinių medijų kanalų planavimas
Susipažinimas su įvairių masinių žiniasklaidos priemonių, kurios geba pasiekti plačią auditoriją, planavimu: TV, radijas, spauda, lauko reklama, kiti kanalai.
2. Skaitmeninių medijų planavimas
Susipažinimas su įvairių skaitmeninių kanalų parinkimu: baneriai, socialiniai tinklai ir video; suprasti, kaip parinkti, optimizuoti kanalus ir koks turėtų būti efektyvus dažnis.
3. Turinio projektai
Kurso metu sužinosite kodėl medijų strategijose atsiranda turinio projektai ir kokius prekės ženklo poreikius jie gali atliepti. Kaip pasirinkti kanalus turinio sklaidai ir kokiais KPI matuoti rezultatus? Bus apžvelgiami užsienio ir Lietuvos pavyzdžiai.
4.1. Medijų planavimo strategija
Kokią planavimo strategiją pasirinkti atsižvelgiant į medijų vartojimą, reklamų triukšmą, media miksą ir pačios reklamos kampanijos architektūrą.
4.2. Praktinės dirbtuvės
Praktinių dirbtuvių tikslas – pasirinkti prekės ženklą ir suplanuoti jam masinės ir skaitmeninės medijų kanalus.
KAM SKIRTAS?
Iki 2 – 3 metų patirtį rinkodaroje / valdant rinkodaros projektus / leidžiant reklamos kampanijas turintiems specialistams tiek klientų, tiek agentūrų pusėje. Taip pat tiems, kas iki šiol daugiausiai dirbo su skaitmeninių kampanijų paleidimu, tačiau nori suprasti ir išmanyti masinių medijų kanalus.
MOKYMŲ APIMTIS
5 vakarai po 2 valandas
KAINA
550 € + PVM
KADA IR KUR?
Artimiausio kurso pradžia planuojama 2023 m. balandžio-gegužės mėnesiais.