„Rinkodaros komunikacijos iš vartotojo perspektyvos kursas“ yra skirtas rinkodaros ir komunikacijos specialistams bei projektų vadovams, mažų ir vidutinių įmonių rinkodaros ir komunikacijos vadovams, žiniasklaidos kanalų ir viešųjų bei valstybinių įstaigų specialistams.
Pagrindinis kurso tikslas – suprasti šiuolaikinį vartotoją ir sužinoti, kaip keisti vartotojų elgseną siekiant įgyvendinti verslo tikslus.
Kurso programa yra tarpdisciplininė ir integruoja pasauliniame kontekste aktualius rinkodaros, kognityvinės bei socialinės psichologijos, neuro mokslų, vartotojų elgsenos ekonomikos, sociologijos, semiotikos, komunikacijos, medijų ir klientų patirties valdymo studijų pasiekimus.
Kursą sudaro 16 interaktyvių užsiėmimų ir dviejų pusdienių rinkodaros komunikacijos strategijos kūrimo dirbtuvės.
KOG instituto kursų metu savo srityje patyrę ir pripažinti lektoriai dalinasi ne tik pagrįsta teorija, bet ir pasiteisinusia praktika. Užsiėmimų metu nagrinėjami praktiniai Lietuvos ir kitų šalių prekių ženklų rinkodaros komunikacijos atvejai. Baigę kursą jo dalyviai įgyja sistemingų žinių ir praktinių rinkodaros komunikacijos valdymo bei planavimo įgūdžių.
1. Įvadinė paskaita. Rinkodaros komunikacijos procesas
Susipažinimas su kurso dalyviais ir kurso turiniu; kokie etapai sudaro rinkodaros komunikacijos procesą; kuo svarbus kiekvienas etapas; vartotojo vaidmuo komunikacijos procese. Diskusija.
2. Vartotojų pirkimo elgsena: neuro mokslo įžvalgos
Kokie psichologiniai veiksniai ir kaip daro įtaką vartotojo sprendimų priėmimui; kokių žinių apie vartotojų elgseną suteikia naujausi neuro mokslų atradimai; kokie etapai sudaro pirkėjo kelionę, kaip vartotoją veikia aplinkos sąlygos ir euristikos.
3. Lietuvos rinka ir mano vartotojas. Covid-19 įtaka vartotojų elgsenai
Kokios vertybės ir elgesys apibūdina Lietuvos vartotoją; kaip pandemija keičia vartotojų elgseną; kuo skiriasi didžiųjų ir mažesnių miestų vartotojas; kaip pažinti mano vartotoją vertybinio segmentavimo ar kitų tyrimų pagalba. Naujausių Lietuvoje atliktų tyrimų duomenys apie Lietuvos vartotojus.
4. Duomenys ir taikomoji analitika
Kokius duomenis turiu ir kaip galiu juos panaudoti rinkodaros ir komunikacijos tikslams; iš kokių šaltinių galiu gauti duomenis, kaip įvertinti jų patikimumą ir kaip tinkamai apjungti; kaip tinkamai rinkti duomenis. Praktinių atvejų analizė.
5 ir 6. Prekės ženklo kūrimas ir vystymas (du užsiėmimai)
Kokie yra galimi prekės ženklo kūrimo ir vystymo metodai; kaip tinkamai pozicionuoti prekės ženklą; koks konteksto vaidmuo ieškant unikalios prekės ženklo pozicijos; kokia yra objektyvi ir subjektyvi prekės ženklo reikšmė.
7. Rinkodaros ir komunikacijos tikslų nustatymas
Kokios yra sąsajos tarp verslo, rinkodaros ir komunikacijos tikslų; kokie tikslai keliami strategijai; kaip iškelti tinkamus tikslus; rinkodaros komunikacijos efektyvumo matavimas: kaip matuojame ir kodėl. Praktinių atvejų analizė.
8. Biudžetas – rinkodaros investicija
Kaip nustatyti rinkodaros biudžetą; kokie yra skirtingi metodai ir kuo jie skiriasi; rinkodaros biudžetų sudarymo praktika Lietuvoje ir kaip tai siejasi su tikslais.
9. Prekių ženklų bendradarbiavimai
Kokie prekių ženklai gali bendradarbiauti tarpusavyje, kodėl būtent jie, kaip jie tai gali padaryti ir kokią naudą gauti. Kaip ir dėl ko vyksta prekių ženklų migracijos, kaip jas sėkmingai įgyvendinti.
10. Kaip veikia rinkodaros komunikacija? Covid-19 kontekstas
Kaip veikia rinkodaros komunikacija; nuo ko priklauso, kaip tavo reklamą priims vartotojai; į ką svarbu atkreipti dėmesį prekių ženklams pandemijos metu; kaip formuoti vartotojų nuostatas; dėl ko reklama turi būti iškyli. Praktinių atvejų analizė.
11. Kūryba: rinkodarinės žinutės virsmas reklamine
Dialogas tarp įmonės rinkodaros profesionalo ir kūrybos agentūros. Kaip paruošti užduotį kūrybos agentūrai ir įvertinti gautus pasiūlymus. Kokią reklamos idėją patvirtinti. Ko reikia kūrybinei agentūrai, norint tinkamai įgyvendinti kliento užduotį. Kaip ją „dekonstruoti“ ir kokį rezultatą pristatyti klientui. Praktinių atvejų analizė.
12. Masinės komunikacijos kanalai
Kaip parinkti masinės komunikacijos kanalą; kokia yra kiekvieno kanalo specifika; kaip vartotojų dėmesys ir informacijos atsiminimas priklauso nuo komunikacijos dažnio; nuo ko priklauso reklamos atgaminimas ir prisiminimas.
13 ir 14. Skaitmeninė komunikacija (du užsiėmimai)
Kaip kurti santykius tarp vartotojo ir prekės ženklo; kokia komunikacija socialiniuose tinkluose yra sėkminga; kada reikalingi turinio projektai; kaip paskleisti prekės ženklo žinutę internete; kas svarbu e-komercijoje; kaip vartotojai ieško ir įsigyja prekes. Praktinių atvejų analizė.
15. Ryšiai su visuomene
Koks yra jų vaidmuo ir svarba; sąvokos ir ką svarbu žinoti: ryšiai su visuomene, ryšiai su žiniasklaida ir vidinė/išorinė komunikacija; kaip konstruoti organizacijos pozicionavimą ir suformuluoti jį perteikiančias žinutes skirtingoms auditorijoms; kaip suvaldyti komunikaciją, kai ji vyksta dialogo principu; kaip komunikuoti krizių metu ir ko galime pasimokyti iš konkrečių atvejų. Kaip susikalbėti, kai žiniasklaida nori sužinoti visai ne tai, ką turite pasakyti? Praktinė treniruotė.
16. Baigiamoji paskaita: prekių ženklų atvejų pristatymas ir diplomų įteikimas
Diskusija. Kursų dalyviai dalinasi savo įžvalgomis su prekių ženklų atstovais.
Dirbtuvės:
KURSO APIMTIS
16 interaktyvių užsiėmimų ir dviejų pusdienių rinkodaros komunikacijos strategijos kūrimo dirbtuvės. Viso 68 akademinės valandos.
Dalyvių skaičius grupėje 10–15.
KAINA
Kurso kaina:
KADA IR KUR?
Naujo kurso pradžia planuojama 2022 m.
Užsiėmimų vieta: KOG instituto biuras Algirdo g. 38, Vilniaus Naujamiestyje.