KOG

Publikacijos

Nepatogi tiesa: net 7 iš 10 lietuvių prie vairo daro šiuos dalykus

lrytas.lt

Pirmą kartą atliktas tyrimas parodė, kaip lietuviai iš tiesų elgiasi ištikus bėdai

delfi.lt

Ištyrė visuomenės nuotaikas: pandemijos ir karo kontekste vertybės ir lūkesčiai prekės ženklams pasikeitė iš esmės

delfi.lt

Darnumas Lietuvoje: tendencija, kryptis ar galimybė

delfi.lt

Kalėdinių reklamų pamoka: laimi geros istorijos ir prekės ženklo sinergija

delfi.lt

Fokusas. Kas yra garsinė aplinka ir kaip ji veikia žmogų?

lrt.lt

Apklausa: lietuviai dėl sniego ateityje atsisakytų naujų daiktų, bet ne mėsos ir automobilio

15min.lt

Ištyrė, ko lietuviai atsisakytų dėl klimato kaitos: mėsa ir automobilis tautiečiams dar šventa 

delfi.lt/

Apklausa: 2021-ieji lietuviams buvo gana geri, bet vargino kaukės ir ribojimai

15min.lt

Pandemija išeis, o nuotolinės šventės taps tradicija?

15min.lt

Pandemija išeis, o nuotolinės šventės taps tradicija?

15min.lt

Įsigyti būstą artimiausiu metu svarsto daugiau nei pusė Vilniaus ir Kauno gyventojų: šie žmonės neslepia savo baimių

lrytas.lt

Tyrimas: lietuviai labai bijo, bet baisiausia ne COVID-19

15min.lt

Tyrimas atskleidė: kuo, rinkdamiesi padangas, lietuviai skiriasi nuo estų

15min.lt

21 amžiaus rykštė žmoniją plaka be gailesčio: 9 ženklai, kurie rodo, kad jums jau reikia skaitmeninės detoksikacijos 

delfi.lt

Pandemija skatina lietuvius atsinaujinti įrangą: šluoja telefonus, kompiuterius, televizorius

15min.lt

Marketingas 360: nematomos reklamos, žmonės kaip startuoliai, svečiuose pas „Vinted“

delfi.lt

Ištyrė, kaip Lietuvos gyventojai vertina koronavirusą ir skiepus nuo jo: pagal požiūrį išskyrė 4 grupes 

delfi.lt

KOG institutas skelbia: bene pusė reklamų yra nematomos

delfi.lt

Tyrimas parodė – lietuviai linkę keisti vartojimo įpročius dėl tvarumo

vz.lt

1 2 3 4

Nepatogi tiesa: net 7 iš 10 lietuvių prie vairo daro šiuos dalykus

lrytas.lt

Pirmą kartą atliktas tyrimas parodė, kaip lietuviai iš tiesų elgiasi ištikus bėdai

delfi.lt

Ištyrė visuomenės nuotaikas: pandemijos ir karo kontekste vertybės ir lūkesčiai prekės ženklams pasikeitė iš esmės

delfi.lt

Darnumas Lietuvoje: tendencija, kryptis ar galimybė

delfi.lt

Kalėdinių reklamų pamoka: laimi geros istorijos ir prekės ženklo sinergija

delfi.lt

Fokusas. Kas yra garsinė aplinka ir kaip ji veikia žmogų?

lrt.lt

Apklausa: lietuviai dėl sniego ateityje atsisakytų naujų daiktų, bet ne mėsos ir automobilio

15min.lt

Ištyrė, ko lietuviai atsisakytų dėl klimato kaitos: mėsa ir automobilis tautiečiams dar šventa 

delfi.lt/

Apklausa: 2021-ieji lietuviams buvo gana geri, bet vargino kaukės ir ribojimai

15min.lt

Pandemija išeis, o nuotolinės šventės taps tradicija?

15min.lt

Pandemija išeis, o nuotolinės šventės taps tradicija?

15min.lt

Įsigyti būstą artimiausiu metu svarsto daugiau nei pusė Vilniaus ir Kauno gyventojų: šie žmonės neslepia savo baimių

lrytas.lt

Tyrimas: lietuviai labai bijo, bet baisiausia ne COVID-19

15min.lt

Tyrimas atskleidė: kuo, rinkdamiesi padangas, lietuviai skiriasi nuo estų

15min.lt

21 amžiaus rykštė žmoniją plaka be gailesčio: 9 ženklai, kurie rodo, kad jums jau reikia skaitmeninės detoksikacijos 

delfi.lt

Pandemija skatina lietuvius atsinaujinti įrangą: šluoja telefonus, kompiuterius, televizorius

15min.lt

Marketingas 360: nematomos reklamos, žmonės kaip startuoliai, svečiuose pas „Vinted“

delfi.lt

Ištyrė, kaip Lietuvos gyventojai vertina koronavirusą ir skiepus nuo jo: pagal požiūrį išskyrė 4 grupes 

delfi.lt

KOG institutas skelbia: bene pusė reklamų yra nematomos

delfi.lt

Tyrimas parodė – lietuviai linkę keisti vartojimo įpročius dėl tvarumo

vz.lt

1 2 3 4