KOG
Menu
Pētījumi
Kursi
IPA
Mediju plānošana
AD – HOC Apmācība
Analītika
Institūts
Par institūtu
Kontakti
Klientu zona
LV
LT
EN
LV
Publikacijos
VISI
2023
2022
2021
VISI
2023
2022
2021
Nepatogi tiesa: net 7 iš 10 lietuvių prie vairo daro šiuos dalykus
lrytas.lt
Pirmą kartą atliktas tyrimas parodė, kaip lietuviai iš tiesų elgiasi ištikus bėdai
delfi.lt
Ištyrė visuomenės nuotaikas: pandemijos ir karo kontekste vertybės ir lūkesčiai prekės ženklams pasikeitė iš esmės
delfi.lt
Darnumas Lietuvoje: tendencija, kryptis ar galimybė
delfi.lt
Kalėdinių reklamų pamoka: laimi geros istorijos ir prekės ženklo sinergija
delfi.lt
Fokusas. Kas yra garsinė aplinka ir kaip ji veikia žmogų?
lrt.lt
Apklausa: lietuviai dėl sniego ateityje atsisakytų naujų daiktų, bet ne mėsos ir automobilio
15min.lt
Ištyrė, ko lietuviai atsisakytų dėl klimato kaitos: mėsa ir automobilis tautiečiams dar šventa
delfi.lt/
Apklausa: 2021-ieji lietuviams buvo gana geri, bet vargino kaukės ir ribojimai
15min.lt
Pandemija išeis, o nuotolinės šventės taps tradicija?
15min.lt
Pandemija išeis, o nuotolinės šventės taps tradicija?
15min.lt
Įsigyti būstą artimiausiu metu svarsto daugiau nei pusė Vilniaus ir Kauno gyventojų: šie žmonės neslepia savo baimių
lrytas.lt
Tyrimas: lietuviai labai bijo, bet baisiausia ne COVID-19
15min.lt
Tyrimas atskleidė: kuo, rinkdamiesi padangas, lietuviai skiriasi nuo estų
15min.lt
21 amžiaus rykštė žmoniją plaka be gailesčio: 9 ženklai, kurie rodo, kad jums jau reikia skaitmeninės detoksikacijos
delfi.lt
Pandemija skatina lietuvius atsinaujinti įrangą: šluoja telefonus, kompiuterius, televizorius
15min.lt
Marketingas 360: nematomos reklamos, žmonės kaip startuoliai, svečiuose pas „Vinted“
delfi.lt
Ištyrė, kaip Lietuvos gyventojai vertina koronavirusą ir skiepus nuo jo: pagal požiūrį išskyrė 4 grupes
delfi.lt
KOG institutas skelbia: bene pusė reklamų yra nematomos
delfi.lt
Tyrimas parodė – lietuviai linkę keisti vartojimo įpročius dėl tvarumo
vz.lt
1
2
3
4
Nepatogi tiesa: net 7 iš 10 lietuvių prie vairo daro šiuos dalykus
lrytas.lt
Pirmą kartą atliktas tyrimas parodė, kaip lietuviai iš tiesų elgiasi ištikus bėdai
delfi.lt
Ištyrė visuomenės nuotaikas: pandemijos ir karo kontekste vertybės ir lūkesčiai prekės ženklams pasikeitė iš esmės
delfi.lt
Darnumas Lietuvoje: tendencija, kryptis ar galimybė
delfi.lt
Kalėdinių reklamų pamoka: laimi geros istorijos ir prekės ženklo sinergija
delfi.lt
Fokusas. Kas yra garsinė aplinka ir kaip ji veikia žmogų?
lrt.lt
Apklausa: lietuviai dėl sniego ateityje atsisakytų naujų daiktų, bet ne mėsos ir automobilio
15min.lt
Ištyrė, ko lietuviai atsisakytų dėl klimato kaitos: mėsa ir automobilis tautiečiams dar šventa
delfi.lt/
Apklausa: 2021-ieji lietuviams buvo gana geri, bet vargino kaukės ir ribojimai
15min.lt
Pandemija išeis, o nuotolinės šventės taps tradicija?
15min.lt
Pandemija išeis, o nuotolinės šventės taps tradicija?
15min.lt
Įsigyti būstą artimiausiu metu svarsto daugiau nei pusė Vilniaus ir Kauno gyventojų: šie žmonės neslepia savo baimių
lrytas.lt
Tyrimas: lietuviai labai bijo, bet baisiausia ne COVID-19
15min.lt
Tyrimas atskleidė: kuo, rinkdamiesi padangas, lietuviai skiriasi nuo estų
15min.lt
21 amžiaus rykštė žmoniją plaka be gailesčio: 9 ženklai, kurie rodo, kad jums jau reikia skaitmeninės detoksikacijos
delfi.lt
Pandemija skatina lietuvius atsinaujinti įrangą: šluoja telefonus, kompiuterius, televizorius
15min.lt
Marketingas 360: nematomos reklamos, žmonės kaip startuoliai, svečiuose pas „Vinted“
delfi.lt
Ištyrė, kaip Lietuvos gyventojai vertina koronavirusą ir skiepus nuo jo: pagal požiūrį išskyrė 4 grupes
delfi.lt
KOG institutas skelbia: bene pusė reklamų yra nematomos
delfi.lt
Tyrimas parodė – lietuviai linkę keisti vartojimo įpročius dėl tvarumo
vz.lt
1
2
3
4