AD HOC
mokymai
Apie mokymus
Šiuos mokymus pritaikome konkrečiai kliento situacijai, kliento turimiems klausimams bei esamai patirčiai. Mokymų metu tikslingai parenkame atvejus analizei iš kliento komunikacijos, konkurentų ir užsienio praktikos. Mokymų pagal poreikį temų pasirinkimas gali apimti (bet neapsiriboti) šiomis temomis:
- Efektyvi reklama: kaip ją kurti ir matuoti?
- Kokius KPI turi stebėti ir matuoti rinkodaros vadovas?
- Kaip kurti prekės ženklo atpažįstamumą reklamoje?
Temos
Mokymų metu analizuojamos šios temos:
- Išskirtiniai prekės ženklo elementai – kaip atpažinti stipriausius, kuriuos verta naudoti komunikacijoje?
- Kokie prekės ženklo elementai yra unikaliausi ir labiausiai atpažįstami Lietuvoje?
- Ką daryti, kad prekės ženklo reklamos būtų atpažįstamos?
- Ko galime pasimokyti iš prekių ženklų, kurie sėkmingai naudoja prekės ženklo elementus?
Mokymų lektoriai: Eglė Šedbaraitė ir Domantas Gailius
Formatai
PASKAITA
Trukmė: iki 1-1,5 val.
Dalyvių skaičius: nuo 1 iki 200
Specifika: dalyviai tik klausosi, patys aktyviai nedalyvauja
Kaina: 500 Eur + PVM
MOKYMAI
Trukmė: iki 2,5-3 val.
Dalyvių skaičius: iki 15-20
Specifika: dalyviai aktyviai dalyvauja, atlieka užduotis
Kaina: 1200 Eur + PVM
MOKYMAI SU KLIENTO KOMUNIKACIJOS ANALIZE
Trukmė: iki 3,5-4 val.
Dalyvių skaičius: iki 15-20
Specifika: Dalyviai aktyviai dalyvauja, atlieka užduotis; mokymai vyksta su užsakovo pateiktos komunikacinės medžiagos analize ir aptarimu.
Kaina: nuo 1800 Eur + PVM
Mokymai
FORMA
Vykdymas: gyvai arba nuotoliniu būdu
DATA
Derinama: individualiai su užsakovu
PASIRUOŠIMAS
Laikas: iki 1,5–2 savaičių prieš mokymus