AD HOC
mokymai
Apie mokymus
Šių mokymų metu sužinosite, kaip padidinti reklamos efektyvumą ir sustiprinti prekės ženklo atpažįstamumą. Mokymų turinys pritaikomas jūsų konkrečiai situacijai, klausimams ir patirčiai. Analizei pasitelkiame jūsų ir konkurentų komunikacijos pavyzdžius bei aktualią tarptautinę praktiką.
Temos
- Kas yra išskirtiniai prekės ženklo elementai, kaip juos atpažinti ir išnaudoti komunikacijoje?
- Kokie prekės ženklai ir jų elementai yra labiausiai atpažįstami Lietuvoje?
- Efektyvi reklama: kaip ją kurti ir matuoti?
- Kokius KPI turi stebėti ir vertinti rinkodaros vadovas?
- Ką galime perimti iš sėkmingų prekių ženklų patirties?
Mokymų lektoriai: Eglė Šedbaraitė ir Domantas Gailius.
Formatai
STANDARTINIAI MOKYMAI
• Trukmė: iki 2,5–3 val.
• Dalyvių skaičius: iki 15–20
• Specifika: dalyviai aktyviai dalyvauja, atlieka užduotis
• Kaina: 1200 Eur + PVM
MOKYMAI SU KLIENTO KOMUNIKACIJOS ANALIZE
• Trukmė: iki 3,5–4 val.
• Dalyvių skaičius: iki 15–20
• Specifika: dalyviai aktyviai dalyvauja, atlieka užduotis; mokymai vyksta su Užsakovo pateiktos komunikacinės medžiagos analize ir aptarimu
• Kaina: nuo 1800 Eur + PVM
Mokymai
ORGANIZAVIMAS
- Mokymai gali vykti gyvai arba nuotoliniu būdu.
- Mokymų datos derinamos individualiai su Užsakovu.
- Mokymams pasiruošti reikia iki 1,5–2 savaičių.