KOG

Rinkodaros
komunikacija
iš vartotojo
perspektyvos

Apie kursą

Pagrindinis kurso tikslas - suprasti šiuolaikinį vartotoją ir sužinoti,
kaip keisti vartotojų elgseną siekiant įgyvendinti verslo tikslus.

RINKODAROS KOMUNIKACIJOS IŠ
VARTOTOJO PERSPEKTYVOS KURSAS

Skirtas rinkodaros ir komunikacijos specialistams bei projektų vadovams, mažų ir vidutinių įmonių rinkodaros ir komunikacijos vadovams, žiniasklaidos kanalų ir viešųjų bei valstybinių įstaigų specialistams.

Kurso programa yra tarpdisciplininė ir integruoja pasauliniame kontekste aktualius rinkodaros, kognityvinės bei socialinės psichologijos, neuro mokslų, vartotojų elgsenos ekonomikos, sociologijos, semiotikos, komunikacijos, medijų ir klientų patirties valdymo studijų pasiekimus.

PATYRĘ IR PRIPAŽINTI
LEKTORIAI DALINASI

KOG instituto kursų metu savo srityje patyrę ir pripažinti lektoriai dalinasi ne tik pagrįsta teorija, bet ir pasiteisinusia praktika. Užsiėmimų metu nagrinėjami praktiniai Lietuvos ir kitų šalių prekių ženklų rinkodaros komunikacijos atvejai. Baigę kursą jo dalyviai įgyja sistemingų žinių ir praktinių rinkodaros komunikacijos valdymo bei planavimo įgūdžių.

Kursą sudaro 16 interaktyvių užsiėmimų ir dviejų pusdienių
rinkodaros komunikacijos strategijos kūrimo dirbtuvės.

Kurso programa

Kurso lektoriai

Kurso lektoriai kviečiami atsižvelgiant į jų turimą
akademinę ir praktinę patirtį skirtinguose rinkodaros
komunikacijos valdymo, planavimo ir įgyvendinimo etapuose.

(Lektorių sąrašas nuolat atnaujinamas.)

andrius-grigorjevas
Andrius
Grigorjevas
eleonora-seimiene
Eleonora
Šeimienė
domantas-gailius-1
Domantas
Gailius
marius-kalanta
Marius
Kalanta
tomas-bassus
Tomas
Bassus
arijus-kirdeikis
Arijus
Kirdeikis
jurgita-videikaite
Jurgita
Videikaitė
jurate-valanciene
Jūratė
Valančienė
rimantas-stanevicius
Rimantas
Stanevičius
tomas-burovas
Tomas
Burovas
rita-naujokaityte
Rita
Naujokaitytė
anastasija-zemdliauskaite
Anastasija
Zemdliauskaitė

Studentų įžvalgos

MŪSŲ STUDENTAI DIRBA GERIAUSIOSE BENDROVĖSE

Informacija apie artimiausius kursus

Kurso „Rinkodaros komunikacija: vartotojo perspektyva“
metu pateikiami ir analizuojami net septyni praktiškai
Pritaikomi požiūriai į tai, kaip veikia rinkodaros komunikacija.

Kurso apimtis

16
interaktyvių užsiėmimų ir dviejų pusdienių rinkodaros komunikacijos strategijos kūrimo dirbtuvės

68
akademinės valandos

10–15
dalyvių skaičius grupėje

Kaina

1500 €
fiziniam asmeniui

 

 

1815 €
juridiniam asmeniui
*1500 €be PVM

Artimiausias kursas

2022 05 16

artimiausio kurso pradžia

Užsiėmimai vyks ketvirtadieniais
Yra galimybė dalyvauti nuotoliniu būdu.

Vieta
KOG instituto biuras
Algirdo g. 38, Vilnius (Naujamiestis)