Rinkodaros
komunikacija
iš vartotojo
perspektyvos
Apie kursą
Pagrindinis kurso tikslas - suprasti šiuolaikinį vartotoją ir sužinoti,
kaip keisti vartotojų elgseną siekiant įgyvendinti verslo tikslus.
RINKODAROS KOMUNIKACIJOS IŠ
VARTOTOJO PERSPEKTYVOS KURSAS
Skirtas rinkodaros ir komunikacijos specialistams bei projektų vadovams, mažų ir vidutinių įmonių rinkodaros ir komunikacijos vadovams, žiniasklaidos kanalų ir viešųjų bei valstybinių įstaigų specialistams.
Kurso programa yra tarpdisciplininė ir integruoja pasauliniame kontekste aktualius rinkodaros, kognityvinės bei socialinės psichologijos, neuro mokslų, vartotojų elgsenos ekonomikos, sociologijos, semiotikos, komunikacijos, medijų ir klientų patirties valdymo studijų pasiekimus.
PATYRĘ IR PRIPAŽINTI
LEKTORIAI DALINASI
KOG instituto kursų metu savo srityje patyrę ir pripažinti lektoriai dalinasi ne tik pagrįsta teorija, bet ir pasiteisinusia praktika. Užsiėmimų metu nagrinėjami praktiniai Lietuvos ir kitų šalių prekių ženklų rinkodaros komunikacijos atvejai. Baigę kursą jo dalyviai įgyja sistemingų žinių ir praktinių rinkodaros komunikacijos valdymo bei planavimo įgūdžių.
Kursą sudaro 16 interaktyvių užsiėmimų ir dviejų pusdienių
rinkodaros komunikacijos strategijos kūrimo dirbtuvės.
Kurso programa
1 Įvadinė paskaita. Rinkodaros komunikacijos procesas
• Kuo svarbus kiekvienas etapas.
• Vartotojo vaidmuo komunikacijos procese.
• Diskusija.
2Vartotojų pirkimo elgsena: neuro mokslo įžvalgos
• Kokių žinių apie vartotojų elgseną suteikia naujausi neuro mokslų atradimai.
• Kokie etapai sudaro pirkėjo kelionę.
• Kaip vartotoją veikia aplinkos sąlygos ir euristikos.
3Lietuvos rinka ir mano vartotojas. Covid-19 įtaka vartotojų elgsenai
• Kaip pandemija keičia vartotojų elgseną.
• Kuo skiriasi didžiųjų ir mažesnių miestų vartotojas. • Kaip pažinti mano vartotoją vertybinio segmentavimo ar kitų tyrimų pagalba.
• Naujausių Lietuvoje atliktų tyrimų duomenys apie Lietuvos vartotojus.
4Duomenys ir taikomoji analitika
• Iš kokių šaltinių galiu gauti duomenis, kaip įvertinti jų patikimumą ir kaip tinkamai apjungti.
• Kaip tinkamai rinkti duomenis.
• Praktinių atvejų analizė.
5 6Prekės ženklo kūrimas ir vystymas (du užsiėmimai)
• Kaip tinkamai pozicionuoti prekės ženklą.
• Koks konteksto vaidmuo ieškant unikalios prekės ženklo pozicijos.
• Kokia yra objektyvi ir subjektyvi prekės ženklo reikšmė.
7Rinkodaros ir komunikacijos tikslų nustatymas
• Kokie tikslai keliami strategijai.
• Kaip iškelti tinkamus tikslus.
• Rinkodaros komunikacijos efektyvumo matavimas: kaip matuojame ir kodėl.
• Praktinių atvejų analizė.
8Biudžetas – rinkodaros investicija
• Kokie yra skirtingi metodai ir kuo jie skiriasi.
• Rinkodaros biudžetų sudarymo praktika Lietuvoje ir kaip tai siejasi su tikslais.
9Prekių ženklų bendradarbiavimai
• Kodėl būtent jie, kaip jie tai gali padaryti ir kokią naudą gauti.
• Kaip ir dėl ko vyksta prekių ženklų migracijos, kaip jas sėkmingai įgyvendinti.
10Kaip veikia rinkodaros komunikacija? Covid-19 kontekstas
• Nuo ko priklauso, kaip tavo reklamą priims vartotojai.
• Į ką svarbu atkreipti dėmesį prekių ženklams pandemijos metu.
• Kaip formuoti vartotojų nuostatas.
• Dėl ko reklama turi būti iškyli.
• Praktinių atvejų analizė.
11Kūryba: rinkodarinės žinutės virsmas reklamine
• Kaip paruošti užduotį kūrybos agentūrai ir įvertinti gautus pasiūlymus. • Kokią reklamos idėją patvirtinti.
• Ko reikia kūrybinei agentūrai, norint tinkamai įgyvendinti kliento užduotį.
• Kaip ją „dekonstruoti“ ir kokį rezultatą pristatyti klientui.
• Praktinių atvejų analizė.
12Masinės komunikacijos kanalai
• Kokia yra kiekvieno kanalo specifika.
• Kaip vartotojų dėmesys ir informacijos atsiminimas priklauso nuo komunikacijos dažnio.
• Nuo ko priklauso reklamos atgaminimas ir prisiminimas.
13 14Skaitmeninė komunikacija (du užsiėmimai)
• Kokia komunikacija socialiniuose tinkluose yra sėkminga.
• Kada reikalingi turinio projektai.
• Kaip paskleisti prekės ženklo žinutę internete.
• Kas svarbu e-komercijoje.
• Kaip vartotojai ieško ir įsigyja prekes.
• Praktinių atvejų analizė.
15Ryšiai su visuomene
• Sąvokos ir ką svarbu žinoti: ryšiai su visuomene, ryšiai su žiniasklaida ir vidinė/išorinė komunikacija.
• Kaip konstruoti organizacijos pozicionavimą ir suformuluoti jį perteikiančias žinutes skirtingoms auditorijoms.
• Kaip suvaldyti komunikaciją, kai ji vyksta dialogo principu.
• Kaip komunikuoti krizių metu ir ko galime pasimokyti iš konkrečių atvejų.
• Kaip susikalbėti, kai žiniasklaida nori sužinoti visai ne tai, ką turite pasakyti?
• Praktinė treniruotė.
16Baigiamoji paskaita: prekių ženklų atvejų pristatymas ir diplomų įteikimas
• Kursų dalyviai dalinasi savo įžvalgomis su prekių ženklų atstovais.
17Dirbtuvės
• 3-4 prekių ženklai supažindina dalyvius su savo problematika. Dalyviai grupėse moderuojant skirtingiems lektoriams ruošia rinkodaros komunikacijos strategiją. Paruošta strategija pristatoma prekių ženklams.
• Dirbtuvių laikas derinimas su kurso dalyviais atskirai.
Kurso lektoriai
Kurso lektoriai kviečiami atsižvelgiant į jų turimą
akademinę ir praktinę patirtį skirtinguose rinkodaros
komunikacijos valdymo, planavimo ir įgyvendinimo etapuose.
(Lektorių sąrašas nuolat atnaujinamas.)
Grigorjevas
Andrius Grigorjevas
Prekių ženklų valdymo agentūros „Be&Do“ steigėjas
- Praktikuojantis semiotikas;
- Buvęs „Idea group“ strateginės komandos vadovas;
- Dirba su prekių ženklų strateginiais projektais Lietuvoje ir Baltijos šalyse;
- Veda paskaitas Vilniaus universitete ir „The Atomic Garden“ reklamos mokykloje.
- Praktikuojantis semiotikas;
- Buvęs „Idea group“ strateginės komandos vadovas;
- Dirba su prekių ženklų strateginiais projektais Lietuvoje ir Baltijos šalyse;
- Veda paskaitas Vilniaus universitete ir „The Atomic Garden“ reklamos mokykloje.
Šeimienė
Eleonora Šeimienė
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.
Gailius
Domantas Gailius
"KOG instituto" įkūrėjas, "Inspired UM" partneris. 20 metų patirtį turintis rinkodaros komunikacijos strategas ir praktikas, dėstytojas, lektorius. Domanto praktikoje: nuolatinis paskaitų vedimas "KOG institute", "The Atomic Garden" mokykloje, kviestinis lektorius paskaitoms VU, KTU, taip pat rinkodaros konferencijų pranešėjas. Dalyvauja vystant rinkodaros komunikacijos strategijas didžiausiems Lietuvos ir užsienio prekių ženklams ir viešajam sektoriui. Ekspertinės sritys – rinkodaros komunikacijos strategijų kūrimas ir įgyvendinimas. Konsultacijos, paskaitos, mokymai rinkodaros temomis.
Kalanta
Marius Kalanta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.
Bassus
Tomas Bassus
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.
Kirdeikis
Arijus Kirdeikis
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.
Videikaitė
Valančienė
Jūratė Valančienė
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.
Stanevičius
Rimantas Stanevičius
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.
Burovas
Tomas Burovas
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.
Naujokaitytė
Rita Naujokaitytė
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.
Zemdliauskaitė
Anastasija Zemdliauskaitė
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip;
- xercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.
Studentų įžvalgos
MŪSŲ STUDENTAI DIRBA GERIAUSIOSE BENDROVĖSE
Valdas Babravičius
„Įspūdis geras. Gauni daug informacijos ir supranti, kad žinai tik tiek, kad nieko nežinai. Per kiekvieną paskaitą gauni bent po tris keturias idėjas, kurias gali eit ir bandyt.“
Natalija Kononenko
Viktoras Daukšas
Galina Kopūstė
Informacija apie artimiausius kursus
Kurso „Rinkodaros komunikacija: vartotojo perspektyva“
metu pateikiami ir analizuojami net septyni praktiškai
Pritaikomi požiūriai į tai, kaip veikia rinkodaros komunikacija.
Kurso apimtis
16
interaktyvių užsiėmimų ir dviejų pusdienių rinkodaros komunikacijos strategijos kūrimo dirbtuvės
68
akademinės valandos
10–15
dalyvių skaičius grupėje
Kaina
1500 €
fiziniam asmeniui
1815 €
juridiniam asmeniui
*1500 €be PVM
Artimiausias kursas
2022 05 16
artimiausio kurso pradžia
Užsiėmimai vyks ketvirtadieniais
Yra galimybė dalyvauti nuotoliniu būdu.
Vieta
KOG instituto biuras
Algirdo g. 38, Vilnius (Naujamiestis)