Sprendimai

RetailFlux

RetailFlux

KOG institutas yra oficialus norvegų kompanijos Link Analytix atstovas Baltijos šalyse ir teikia rinkai unikalius mažmeninės prekybos efektyvumo ir pardavimų augimo sprendimus. Sprendimai orientuoti į prekybinio ploto efektyvumo ir darbuotojų įsitraukimo didinimą.

 

 

„RetailFlux Count“

 

Viskas sukasi aplink Jūsų konversijos rodiklį!

 

  • Žmonių skaičiavimas skirtinguose plotuose.
  • Kiek žmonių įeina į parduotuvės patalpas.
  • Kiek lankytojų aplanko A zoną ar B zoną.
  • Integruota POS sistema.
  • Skaičiuojamas parduotuvės konversijos rodiklis ir apibrėžiamos parduotuvės zonos.

„RetailFlux Count“ nėra dar vienas įprastas skaitiklis. Tai yra daug daugiau. Unikalių analitinių įgūdžių pagalba jis sukurtas išspręsti  sudėtingiausius mažmeninės prekybos scenarijus. Savo inovacinių savybių dėka „RetailFlux Count“ yra patvirtintas daugiau nei 2000 skirtingų montavimo vietų. Mes sutelkiame dėmesį į galutinę vertę klientams, tad sukūrėme efektyviausią skaičiavimo sprendimą. Neakcentuojame skaitiklių rodmenų, tačiau šiuos duomenis naudojame maksimaliai efektyviai, sklandžiam Jūsų parduotuvės optimizavimui. Sutelkiame visą dėmesį į konversijos rodiklį. Kiek Jūsų lankytojų iš tikrųjų ką nors nusiperka? Naudodamiesi „RetailFlux Count“ sistema jūs atrasite kiekvienos parduotuvės galimybes tobulėti sprendžiant judėjimo ar veiklų problemą.

„RetailFlux Count“ puikiai prisitaikys prie Jūsų parduotuvės sąlygų, automatiškai pašalins problemas, kurias galėtų sukelti šešėliai ar apšvietimas. Analitinės vaizdo sistemos naudojimas yra 96 % tikslumo.

Turite vieną parduotuvę ar tūkstantį, tai nėra problema! „RetailFlux Count“ dėka Jūsų skaičiavimai bus tikslūs, „cloud“ technologija užtikrins Jūsų duomenų saugumą, o visa įmonės priežiūra visuomet bus po ranka.

 

Daugiau informacijos apie tai, kaip veikia „RetailFlux Count“ galima rasti čia:

https://www.linkanalytix.no/retailflux-count

 

 

„RetailFlux Flow“

 

Optimizuokite savo grindų plotą!

 

  • „Karščio žemėlapiai“ (lankytojų judėjimo ir sustojimo laikas).
  •  Maršrutai (lankytojų navigacijos modeliai).
  •  Parduotuvės zonų analizė (lankytojų kiekiai skirtingose zonose).

Kaip pirkėjai elgiasi Jūsų parduotuvėje, kur jie vaikšto ir kurios vietos Jūsų parduotuvėje nėra aplankomos? Mūsų analizė parodė, jog pirkėjas aplanko tik 20-40% parduotuvės ploto.

„RetailFlux Flow“ yra pažangi analitinė programinė įranga, kuri vizualizuoja pirkėjų srautą ant Jūsų parduotuvės grindų plano. „RetailFlux Flow“ seka kiekvieną pirkėją parduotuvėje ir analizuoja elgesį bei judesius – ką jie praeina, kur sustoja ir kiek laiko praleidžia skirtingose zonose. Pirkėjo elgesys yra stebimas ir apie jį tiesiogiai pranešama srauto matavimo formatu. Tai suteikia galimybę palyginti rezultatus skirtingo laiko intervaluose.

Skirtingos parduotuvės zonos yra apibrėžiamos ir „RetailFlux Flow“ pagalba pranešama apie visų zonų aktyvumą – kiek pirkėjų pralenkė tam tikrą zoną, kiek iš jų sustojo, kur jie sustojo bei vidutinis laikas praleistas vienoje vietoje. „RetailFlux Flow“ taip pat suteiks galimybę stebėti skirtingas vietas bei informuos apie produktus, kurie sudomino Jūsų klientus. „RetailFlux Flow“ suteiks atsakymus, kaip lengviau optimizuoti parduotuvės darbą bei išdėstymą.

 

 

Daugiau informacijos apie tai, kaip veikia „RetailFlux Flow“ galima rasti čia:

https://www.linkanalytix.no/retailflux-flow

 

 

„RetailFlux Queue“

 

„RetailFlux Queue“ padeda sureguliuoti darbuotojų srautus kasoje ne tada, kai jau susidariusi pirkėjų eilė prie kasų, bet įvertinant į parduotuvę įėjusių lankytojų kiekį ir numatant eilių susidarymo laiką bei kasoje reikalingų darbuotojų kiekį. Šis įrankis leidžia planuoti parduotuvės darbą išvengiant eilių prie kasų ir efektyviai planuojant darbuotojų laiką (tuo metu, kai darbuotojai nedirba kasoje, jie gali dėlioti prekes į lentynas ar atlikti kitą darbą).

  •  Žmonių skaičius eilėje, registruotas realiu laiku.
  •  Kelių zonų eilių stebėjimas tuo pačiu metu.
  •  Siunčiami įspėjamieji pranešimai Jūsų pageidaujamu kanalu prieš susidarant eilėms.
  •  Ataskaitų teikimo platforma.
  •  Žmonių ateinančių į eilę skaičius.
  •  Aptarnavimo laikas.
  •  Eilės ilgis.
  •  Parduotuvės darbuotojų valdymas.
  •  Pardavimų duomenys.

Atgal