KOG


Visi tyrimai


Prekių ženklams


Viešajam sektoriui


Agentūroms


Žiniasklaidai ir visuomenei

Populiariausi:

Reklamos efektyvumas
Reklamos efektyvumas
Apie tyrimą
Tyrimas padės suprasti, kiek vartotojų pasiekė reklamos kampanija, kiek jų atpažino prekės ženklą, ir kaip ji yra vertinama lyginant su kitomis Lietuvoje vykdytomis kampanijomis.
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Apie tyrimą
Tyrimas skirtas nustatyti, kurie prekės ženklo elementai yra stipriausi bei kuriuos verta naudoti rinkodaros komunikacijoje, siekiant padidinti prekės ženklo atpažįstamumą.
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Apie tyrimą
Tyrimas padės suvokti, koks jūsų prekės ženklo įvaizdis vartotojų akyse, kokie skirtinguose pirkimo ir lojalumo etapuose esančių vartotojų poreikiai, ir kaip prekės ženklo situacija lyginasi su konkurentų.
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Apie tyrimą
Tyrimas padės įvertinti savo ir konkurentų rinkodaros veiksmų efektyvumą, stebėti vartotojų elgesio ir požiūrio kaitą bei svarbiausius prekės ženklo rodiklius.

Visi:

Reklamos efektyvumas
Reklamos efektyvumas
Apie tyrimą
Tyrimas padės suprasti, kiek vartotojų pasiekė reklamos kampanija, kiek jų atpažino prekės ženklą, ir kaip ji yra vertinama lyginant su kitomis Lietuvoje vykdytomis kampanijomis.
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Apie tyrimą
Tyrimas skirtas nustatyti, kurie prekės ženklo elementai yra stipriausi bei kuriuos verta naudoti rinkodaros komunikacijoje, siekiant padidinti prekės ženklo atpažįstamumą.
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Apie tyrimą
Tyrimas padės suvokti, koks jūsų prekės ženklo įvaizdis vartotojų akyse, kokie skirtinguose pirkimo ir lojalumo etapuose esančių vartotojų poreikiai, ir kaip prekės ženklo situacija lyginasi su konkurentų.
Reputacijos tyrimas
Reputacijos tyrimas
Apie tyrimą
Tyrimas leidžia įvertinti įmonės reputaciją aktualiose tikslinėse grupėse, nustatyti ją lemiančius veiksnius bei identifikuoti kritinius taškus jos tobulinimui.
Produktų įvedimas ir vystymas
Produktų įvedimas ir vystymas
Apie tyrimą
Tyrimas padės išsiaiškinti, kokius privalumus ir trūkumus vartotojai pastebi esamuose produktuose, ir pritaikyti šias įžvalgas kuriant naujus produktus.
Nuostatos, elgsena ir įpročiai
Nuostatos, elgsena ir įpročiai
Apie tyrimą
Visuomenės nuomonės tyrimai aktualijų ir vartotojų elgsenos temomis.
Segmentacija
Segmentacija
Apie tyrimą
Tyrimo metu identifikuojami rinkos segmentai pagal demografines bei psichografines vartotojų savybes.
Neurorinkodaros tyrimai
Neurorinkodaros tyrimai
Apie tyrimą
Neurorinkodaros tyrimai atskleidžia pasąmonines vartotojo reakcijas – analizuojamos veido išraiškos, akių judesiai ir kita biometrika.
Vartotojo kelionė
Vartotojo kelionė
Apie tyrimą
Tyrimas padeda suprasti vartotojo kelionę nuo pirmojo kontakto iki popirkiminės patirties ir identifikuoti svarbiausius iššūkius, su kuriais vartotojai susiduria.
Komunikacijos ir PR tyrimai
Komunikacijos ir PR tyrimai
Apie tyrimą
Tyrimai, skirti komunikacijos žinutėms pagrįsti, organizacijos autoritetingumui arba prekės ženklo matomumui didinti.
Klientų pasitenkinimas ir NPS
Klientų pasitenkinimas ir NPS
Apie tyrimą
Tyrimai, skirti vertinti klientų patirties rodiklius bei atrasti silpnąsias ir stipriąsias aptarnavimo ar paslaugų teikimo puses, kurias verta tobulinti.
Darbuotojų pasitenkinimas
Darbuotojų pasitenkinimas
Apie tyrimą
Tyrimai, skirti įvertinti darbuotojų pasitenkinimo rodiklius, identifikuoti jų poreikius ir lūkesčius bei auginti darbuotojų įsitraukimą.
Darbdavio įvaizdis
Darbdavio įvaizdis
Apie tyrimą
Tyrimas padeda suprasti įmonės, kaip darbdavio, patrauklumą ir atrasti silpnąsias puses, kurių tobulinimas leistų didinti organizacijos patrauklumą potencialiems darbuotojams.
Optimalios kainos nustatymas
Optimalios kainos nustatymas
Apie tyrimą
Padeda produktų gamintojams identifikuoti jų klientams optimaliausią kainą.
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Apie tyrimą
Tyrimas padės įvertinti savo ir konkurentų rinkodaros veiksmų efektyvumą, stebėti vartotojų elgesio ir požiūrio kaitą bei svarbiausius prekės ženklo rodiklius.
Fizinių prekybos vietų optimizavimas
Fizinių prekybos vietų optimizavimas
Apie tyrimą
Vartotojų elgsenos ir srautų stebėjimas fizinėse prekybos vietose naudojant vaizdo kameras.