Reklamos Efektyvumas

Post-test duomenų bazė

Reklamos efektyvumos tyrimas padės suprasti, ar reklaminė kampanija buvo veiksminga ir kaip ji yra vertinama lyginant su kitomis Lietuvoje vykdytomis kampanijomis.

 

KOG institutas turi sukaupęs vieną didžiausių Lietuvoje reklaminių kampanijų duomenų bazę. Ištirta daugiau nei 450 reklaminių kampanijų (18 skirtingų kategorijų, 78 prekių ženklai).

Tyrimo trukmė

2 savaitės

Tyrimo kaina

1300 EUR + PVM

Sprendžiamos problemos

Turėdami vieną iš didžiausių palyginamųjų bazių Lietuvoje, padedame nuspręsti:

1.

Ar buvo pakankamai investuota į reklamos sklaidą?

2.

Ar parinktas media mix’as pasiekė auditoriją?

3.

Ar pasirinktas kūrybinis formatas ir turinys leido auditorijai identifikuoti, kokio prekės ženklo reklama tai buvo?

4.

Ar auditorija suprato perduodamą žinutę?

5.

Ar reklama patiko auditorijai?

6.

Ar reklamos savybės buvo išskirtinės, paskatino auditoriją ją įsiminti ir keisti savo nuostatas bei elgesį?

Tyrimo užklausa