Tyrimai

Neurorinkodaros tyrimai

Neurorinkodaros tyrimai

Institutas savo klientams siūlo inovatyvius neuro tyrimus rinkodaros ir komunikacijos iššūkiams spręsti. Šių tyrimų derinimas su įprastais kokybiniais ir kiekybiniais metodais užtikrina visapusišką situacijos pažinimą ir sprendimo radimą. Neurorinkodaros tyrimų spektras apima tyrimus nuo etikečių ir pakuočių dizaino vertinimo, video ir spaudos reklamų testavimo iki prekių išdėstymo lentynose ir vartotojo kelionės prekybos centre.

Turite rinkodaros ar komunikacijos klausimą ir vis nerandate atsakymo? Nesate tikri, kaip mąsto ir elgiasi Jūsų vartotojai? Nežinote, kurį pakuotės dizainą pasirinkti? KOG institutas kartu su patyrusių praktikų ir ekspertų komanda padės rasti atsakymus.

Dėl neurorinkodaros tyrimų kreipkitės:

Dr. Eleonora Šeimienė

+370 608 50545

eleonora.seimiene@koginstitutas.lt

Back

Komanda