KOG

Mūsų savybės

KOG institutas suteikia jums prieigą prie pasaulinės klasės mokymo,
sertifikavimo ir tyrimų

TAIKOMOSIOS MOKSLINĖS ŽINIOS

Pasitelkdami mokslines žinias ir metodus padedame įmonėms ir organizacijoms spręsti praktines rinkodaros bei komunikacijos problemas. Tą pasiekti padeda bendradarbiavimas su įvairių mokslo krypčių mokslininkais bei turimi vidiniai resursai, padedantys identifikuoti ir suprasti konkrečius įmonių ir organizacijų poreikius.

DĖMESYS VARTOTOJŲ ELGSENAI

Vartotojas yra centrinė šiuolaikinės rinkodaros ir komunikacijos figūra, o visapusiškas, gilus jų elgsenos, pavyzdžiui, informacijos apdorojimo ar pirkimo sprendimų priėmimo supratimas – būtina sėkmingos rinkodaros ir komunikacjos sąlyga.

TAIKOMŲJŲ TYRIMŲ INOVACIJOS

Vadovaujamės požiūriu, kad vartotojų elgsena yra ypač kompleksiškas fenomenas, kurį tirti būtini adekvatūs metodai. Šiuo tikslu siekiame kurti ir diegti komunikacijos bei rinkos tyrimų inovacijas. Aktyviai eksperimentuojame su įvairiais, pavyzdžiui, reakcijos laiko, neurorinkodaros tyrimų metodais vartotojų patirties, nuostatų ir reklamos efektyvumo tyrimuose. Patikrintus ir veikiančius metodus rinkodaros bei komunikacijos bendruomenei siūlome išbandyti praktiškai.

TARPDISCIPLININIS POŽIŪRIS

Spręsdami aktualias rinkodaros ir komunikocijos problemas ar formuodami mokymų programas pasitelkiame pasauliniame kontekste aktualius rinkodaros, kognityvinės bei socialinės psichologijos, neuromokslų, elgsenos ekonomikos, sociologijos, semiotikos, komunikacijos ir medijų studijų pasiekimus.

Mes

Mūsų klientai mus rekomenduoja: rekomendacija - 9,6 iš 10 balų, NPS 97.

Dirbame ir atliekame tyrimų projektus 14+ pasaulio rinkų kasmet.

Partneriai

Apie mus rašo

Reklamos, kurios lietuviams patinka, net jei liūdina

delfi.lt

Tyrimas: per metus moksleivių ir studentų palankumas energetikos sektoriui – augo

delfi.lt

Sėkmingos reklamos užkulisiai: „Bitė“ istoriją apie 5G internetą pavertė filmu

delfi.lt

Ekspertė apie prekių boikoto akcijas: jos įvyksta nebent socialiniame burbule

lrt.lt

Partnerystė, narkotikai ir kas kaltas dėl karo: Lietuvos gyventojai pasakė savo nuomonę

delfi.lt

„Ne laiku ir ne vietoje“: komunikacijos specialistai įvertino „vėžio šauktinių“ reklamą

lrt.lt