KOG

Mūsų savybės

KOG institutas suteikia jums prieigą prie pasaulinės klasės rinkos tyrimų, mokymų programų ir sertifikatų.

TAIKOMOSIOS MOKSLINĖS ŽINIOS



Padedame organizacijoms spręsti praktinius rinkodaros ir komunikacijos iššūkius pasitelkdami moksliniškai pripažintus metodus. Mūsų komanda bendradarbiauja su įvairių sričių mokslininkais ir remiasi sukaupta analitine patirtimi, kad tiksliai identifikuotų bei suprastų kiekvieno kliento poreikius.

DĖMESYS VARTOTOJŲ ELGSENAI



Vartotojas – šiuolaikinės rinkodaros ir komunikacijos širdis. Mūsų stiprybė – gebėjimas gilintis į jų elgseną: kaip žmonės priima sprendimus, apdoroja informaciją ir renkasi prekes ar paslaugas. Šis supratimas leidžia kurti veiksmingas, tiksliai poreikius atliepiančias strategijas.

TAIKOMŲJŲ TYRIMŲ INOVACIJOS



Tikime, kad vartotojų elgsena – sudėtingas reiškinys, kuriam pažinti reikia tikslių ir šiuolaikiškų tyrimų metodų. Todėl kuriame ir taikome inovatyvius tyrimų sprendimus – nuo reakcijos laiko matavimų iki neurorinkodaros. Veiksmingus tyrimo įrankius testuojame praktiškai ir dalijamės jais su rinkodaros ir komunikacijos profesionalais.

TARPDISCIPLININIS POŽIŪRIS



Kurdami rinkos tyrimus ir organizuodami mokymus, remiamės tarpdisciplininiu, pasauliniu žvilgsniu. Naujausios įžvalgos iš psichologijos, neuromokslų, elgsenos ekonomikos, sociologijos, semiotikos ir medijų studijų leidžia mums giliau suprasti vartotojų elgseną ir ją perteikti suprantamai bei praktiškai.

Mes

Mūsų klientai mus rekomenduoja: rekomendacija - 9,8 iš 10 balų, NPS 87.

Dirbame ir atliekame tyrimų projektus 14+ pasaulio rinkų kasmet.

Partneriai

Apie mus rašo

Reklamos, kurios lietuviams patinka, net jei liūdina

delfi.lt

Tyrimas: per metus moksleivių ir studentų palankumas energetikos sektoriui – augo

delfi.lt

Sėkmingos reklamos užkulisiai: „Bitė“ istoriją apie 5G internetą pavertė filmu

delfi.lt

Ekspertė apie prekių boikoto akcijas: jos įvyksta nebent socialiniame burbule

lrt.lt

Partnerystė, narkotikai ir kas kaltas dėl karo: Lietuvos gyventojai pasakė savo nuomonę

delfi.lt

„Ne laiku ir ne vietoje“: komunikacijos specialistai įvertino „vėžio šauktinių“ reklamą

lrt.lt