Mūsų savybės
KOG institutas suteikia jums prieigą prie pasaulinės klasės rinkos tyrimų, mokymų programų ir sertifikatų.
TAIKOMOSIOS MOKSLINĖS ŽINIOS
Padedame organizacijoms spręsti praktinius rinkodaros ir komunikacijos iššūkius pasitelkdami moksliniškai pripažintus metodus. Mūsų komanda bendradarbiauja su įvairių sričių mokslininkais ir remiasi sukaupta analitine patirtimi, kad tiksliai identifikuotų bei suprastų kiekvieno kliento poreikius.
DĖMESYS VARTOTOJŲ ELGSENAI
Vartotojas – šiuolaikinės rinkodaros ir komunikacijos širdis. Mūsų stiprybė – gebėjimas gilintis į jų elgseną: kaip žmonės priima sprendimus, apdoroja informaciją ir renkasi prekes ar paslaugas. Šis supratimas leidžia kurti veiksmingas, tiksliai poreikius atliepiančias strategijas.
TAIKOMŲJŲ TYRIMŲ INOVACIJOS
Tikime, kad vartotojų elgsena – sudėtingas reiškinys, kuriam pažinti reikia tikslių ir šiuolaikiškų tyrimų metodų. Todėl kuriame ir taikome inovatyvius tyrimų sprendimus – nuo reakcijos laiko matavimų iki neurorinkodaros. Veiksmingus tyrimo įrankius testuojame praktiškai ir dalijamės jais su rinkodaros ir komunikacijos profesionalais.
TARPDISCIPLININIS POŽIŪRIS
Kurdami rinkos tyrimus ir organizuodami mokymus, remiamės tarpdisciplininiu, pasauliniu žvilgsniu. Naujausios įžvalgos iš psichologijos, neuromokslų, elgsenos ekonomikos, sociologijos, semiotikos ir medijų studijų leidžia mums giliau suprasti vartotojų elgseną ir ją perteikti suprantamai bei praktiškai.
Mes

Mūsų klientai mus rekomenduoja: rekomendacija - 9,8 iš 10 balų, NPS 87.
Dirbame ir atliekame tyrimų projektus 14+ pasaulio rinkų kasmet.
Partneriai






