KOG

Publikacijos

Reklamos, kurios lietuviams patinka, net jei liūdina

delfi.lt

Tyrimas: per metus moksleivių ir studentų palankumas energetikos sektoriui – augo

delfi.lt

Sėkmingos reklamos užkulisiai: „Bitė“ istoriją apie 5G internetą pavertė filmu

delfi.lt

Ekspertė apie prekių boikoto akcijas: jos įvyksta nebent socialiniame burbule

lrt.lt

Partnerystė, narkotikai ir kas kaltas dėl karo: Lietuvos gyventojai pasakė savo nuomonę

delfi.lt

„Ne laiku ir ne vietoje“: komunikacijos specialistai įvertino „vėžio šauktinių“ reklamą

lrt.lt

Per pandemiją susivienijęs kultūros sektorius ateities krizėms dar nepasiruošė 

delfi.lt

Artėjant Valentino dienai atliktas tyrimas: kiek proc. lietuvių patenkinti savo santykiais?

15min.lt

Ištyrė, kaip lietuviai ruošiasi Valentino dienai, ir erotinių prekių reklamas: vieni nenorėdami dirba konkurentams

delfi.lt

77 proc. Lietuvos porų patenkintos savo santykiais, dauguma tikisi, kad per Valentino dieną pasimylės

lrytas.lt

Lyderis – „Tele2“, vyriškai auditorijai sugrojo „Telia“, moterų dėmesį patraukė „Bitė“

vz.lt

M.Pečiulytė: per pandemiją kultūros darbuotojai patyrė daugiau psichologinių, o ne finansinių problemų

15min.lt

Palygino IT specialistus ir kitus darbuotojus: lūkesčiai darbdaviui skiriasi

delfi.lt

Infliacijos ir augančių palūkanų įtaka finansams: ko tikėjosi gyventojai ir ką rodo skaičiai

15min.lt

Tyrimas: lietuviai norėtų energiją naudoti efektyviau, tačiau pageidautų daugiau aktualios informacijos

15min.lt

Infliacijos ir augančių palūkanų įtaka finansams: 35 proc. šalies gyventojų laukė stipraus neigiamo poveikio 

delfi.lt

Kaip užauginti pelningą e.komercijos verslą neturint pakankamai apyvartinių lėšų? 

delfi.lt

Nuo Kalėdų Senelio iki violetinės karvės, kodėl personažai yra svarbūs prekės ženklui?

delfi.lt

Technologijų ir pandemijos palikimas: ketvirtadalis Kalėdas švęs per nuotolį

15min.lt

Tyrimas rodo pasikeitusius lietuvių įpročius: labiau seka energijos suvartojimą

15min.lt

1 2 3 4

Reklamos, kurios lietuviams patinka, net jei liūdina

delfi.lt

Tyrimas: per metus moksleivių ir studentų palankumas energetikos sektoriui – augo

delfi.lt

Sėkmingos reklamos užkulisiai: „Bitė“ istoriją apie 5G internetą pavertė filmu

delfi.lt

Ekspertė apie prekių boikoto akcijas: jos įvyksta nebent socialiniame burbule

lrt.lt

Partnerystė, narkotikai ir kas kaltas dėl karo: Lietuvos gyventojai pasakė savo nuomonę

delfi.lt

„Ne laiku ir ne vietoje“: komunikacijos specialistai įvertino „vėžio šauktinių“ reklamą

lrt.lt

Per pandemiją susivienijęs kultūros sektorius ateities krizėms dar nepasiruošė 

delfi.lt

Artėjant Valentino dienai atliktas tyrimas: kiek proc. lietuvių patenkinti savo santykiais?

15min.lt

Ištyrė, kaip lietuviai ruošiasi Valentino dienai, ir erotinių prekių reklamas: vieni nenorėdami dirba konkurentams

delfi.lt

77 proc. Lietuvos porų patenkintos savo santykiais, dauguma tikisi, kad per Valentino dieną pasimylės

lrytas.lt

Lyderis – „Tele2“, vyriškai auditorijai sugrojo „Telia“, moterų dėmesį patraukė „Bitė“

vz.lt

M.Pečiulytė: per pandemiją kultūros darbuotojai patyrė daugiau psichologinių, o ne finansinių problemų

15min.lt

Palygino IT specialistus ir kitus darbuotojus: lūkesčiai darbdaviui skiriasi

delfi.lt

Infliacijos ir augančių palūkanų įtaka finansams: ko tikėjosi gyventojai ir ką rodo skaičiai

15min.lt

Tyrimas: lietuviai norėtų energiją naudoti efektyviau, tačiau pageidautų daugiau aktualios informacijos

15min.lt

Infliacijos ir augančių palūkanų įtaka finansams: 35 proc. šalies gyventojų laukė stipraus neigiamo poveikio 

delfi.lt

Kaip užauginti pelningą e.komercijos verslą neturint pakankamai apyvartinių lėšų? 

delfi.lt

Nuo Kalėdų Senelio iki violetinės karvės, kodėl personažai yra svarbūs prekės ženklui?

delfi.lt

Technologijų ir pandemijos palikimas: ketvirtadalis Kalėdas švęs per nuotolį

15min.lt

Tyrimas rodo pasikeitusius lietuvių įpročius: labiau seka energijos suvartojimą

15min.lt

1 2 3 4