KOG
Menu
Tyrimai
Mokymai
IPA
Medijų planavimo pagrindai
AD HOC mokymai
Analitika
Institutas
Apie institutą
Publikacijos
Kontaktai
Karjera
Klientų zona
LT
LT
EN
LV
Publikacijos
VISI
2023
2022
2021
VISI
2023
2022
2021
Reklamos, kurios lietuviams patinka, net jei liūdina
delfi.lt
Tyrimas: per metus moksleivių ir studentų palankumas energetikos sektoriui – augo
delfi.lt
Sėkmingos reklamos užkulisiai: „Bitė“ istoriją apie 5G internetą pavertė filmu
delfi.lt
Ekspertė apie prekių boikoto akcijas: jos įvyksta nebent socialiniame burbule
lrt.lt
Partnerystė, narkotikai ir kas kaltas dėl karo: Lietuvos gyventojai pasakė savo nuomonę
delfi.lt
„Ne laiku ir ne vietoje“: komunikacijos specialistai įvertino „vėžio šauktinių“ reklamą
lrt.lt
Per pandemiją susivienijęs kultūros sektorius ateities krizėms dar nepasiruošė
delfi.lt
Artėjant Valentino dienai atliktas tyrimas: kiek proc. lietuvių patenkinti savo santykiais?
15min.lt
Ištyrė, kaip lietuviai ruošiasi Valentino dienai, ir erotinių prekių reklamas: vieni nenorėdami dirba konkurentams
delfi.lt
77 proc. Lietuvos porų patenkintos savo santykiais, dauguma tikisi, kad per Valentino dieną pasimylės
lrytas.lt
Lyderis – „Tele2“, vyriškai auditorijai sugrojo „Telia“, moterų dėmesį patraukė „Bitė“
vz.lt
M.Pečiulytė: per pandemiją kultūros darbuotojai patyrė daugiau psichologinių, o ne finansinių problemų
15min.lt
Palygino IT specialistus ir kitus darbuotojus: lūkesčiai darbdaviui skiriasi
delfi.lt
Infliacijos ir augančių palūkanų įtaka finansams: ko tikėjosi gyventojai ir ką rodo skaičiai
15min.lt
Tyrimas: lietuviai norėtų energiją naudoti efektyviau, tačiau pageidautų daugiau aktualios informacijos
15min.lt
Infliacijos ir augančių palūkanų įtaka finansams: 35 proc. šalies gyventojų laukė stipraus neigiamo poveikio
delfi.lt
Kaip užauginti pelningą e.komercijos verslą neturint pakankamai apyvartinių lėšų?
delfi.lt
Nuo Kalėdų Senelio iki violetinės karvės, kodėl personažai yra svarbūs prekės ženklui?
delfi.lt
Technologijų ir pandemijos palikimas: ketvirtadalis Kalėdas švęs per nuotolį
15min.lt
Tyrimas rodo pasikeitusius lietuvių įpročius: labiau seka energijos suvartojimą
15min.lt
1
2
3
4
Reklamos, kurios lietuviams patinka, net jei liūdina
delfi.lt
Tyrimas: per metus moksleivių ir studentų palankumas energetikos sektoriui – augo
delfi.lt
Sėkmingos reklamos užkulisiai: „Bitė“ istoriją apie 5G internetą pavertė filmu
delfi.lt
Ekspertė apie prekių boikoto akcijas: jos įvyksta nebent socialiniame burbule
lrt.lt
Partnerystė, narkotikai ir kas kaltas dėl karo: Lietuvos gyventojai pasakė savo nuomonę
delfi.lt
„Ne laiku ir ne vietoje“: komunikacijos specialistai įvertino „vėžio šauktinių“ reklamą
lrt.lt
Per pandemiją susivienijęs kultūros sektorius ateities krizėms dar nepasiruošė
delfi.lt
Artėjant Valentino dienai atliktas tyrimas: kiek proc. lietuvių patenkinti savo santykiais?
15min.lt
Ištyrė, kaip lietuviai ruošiasi Valentino dienai, ir erotinių prekių reklamas: vieni nenorėdami dirba konkurentams
delfi.lt
77 proc. Lietuvos porų patenkintos savo santykiais, dauguma tikisi, kad per Valentino dieną pasimylės
lrytas.lt
Lyderis – „Tele2“, vyriškai auditorijai sugrojo „Telia“, moterų dėmesį patraukė „Bitė“
vz.lt
M.Pečiulytė: per pandemiją kultūros darbuotojai patyrė daugiau psichologinių, o ne finansinių problemų
15min.lt
Palygino IT specialistus ir kitus darbuotojus: lūkesčiai darbdaviui skiriasi
delfi.lt
Infliacijos ir augančių palūkanų įtaka finansams: ko tikėjosi gyventojai ir ką rodo skaičiai
15min.lt
Tyrimas: lietuviai norėtų energiją naudoti efektyviau, tačiau pageidautų daugiau aktualios informacijos
15min.lt
Infliacijos ir augančių palūkanų įtaka finansams: 35 proc. šalies gyventojų laukė stipraus neigiamo poveikio
delfi.lt
Kaip užauginti pelningą e.komercijos verslą neturint pakankamai apyvartinių lėšų?
delfi.lt
Nuo Kalėdų Senelio iki violetinės karvės, kodėl personažai yra svarbūs prekės ženklui?
delfi.lt
Technologijų ir pandemijos palikimas: ketvirtadalis Kalėdas švęs per nuotolį
15min.lt
Tyrimas rodo pasikeitusius lietuvių įpročius: labiau seka energijos suvartojimą
15min.lt
1
2
3
4