KOG
Menu
Tyrimai
Mokymai
IPA
Medijų planavimo pagrindai
AD HOC mokymai
Analitika
Institutas
Apie institutą
Publikacijos
Kontaktai
Karjera
Klientų zona
LT
LT
EN
LV
Publikacijos
VISI
2023
2022
2021
VISI
2023
2022
2021
Nepatogi tiesa: net 7 iš 10 lietuvių prie vairo daro šiuos dalykus
lrytas.lt
Pirmą kartą atliktas tyrimas parodė, kaip lietuviai iš tiesų elgiasi ištikus bėdai
delfi.lt
Ištyrė visuomenės nuotaikas: pandemijos ir karo kontekste vertybės ir lūkesčiai prekės ženklams pasikeitė iš esmės
delfi.lt
Darnumas Lietuvoje: tendencija, kryptis ar galimybė
delfi.lt
Kalėdinių reklamų pamoka: laimi geros istorijos ir prekės ženklo sinergija
delfi.lt
Fokusas. Kas yra garsinė aplinka ir kaip ji veikia žmogų?
lrt.lt
Apklausa: lietuviai dėl sniego ateityje atsisakytų naujų daiktų, bet ne mėsos ir automobilio
15min.lt
Ištyrė, ko lietuviai atsisakytų dėl klimato kaitos: mėsa ir automobilis tautiečiams dar šventa
delfi.lt/
Apklausa: 2021-ieji lietuviams buvo gana geri, bet vargino kaukės ir ribojimai
15min.lt
Pandemija išeis, o nuotolinės šventės taps tradicija?
15min.lt
Pandemija išeis, o nuotolinės šventės taps tradicija?
15min.lt
Įsigyti būstą artimiausiu metu svarsto daugiau nei pusė Vilniaus ir Kauno gyventojų: šie žmonės neslepia savo baimių
lrytas.lt
Tyrimas: lietuviai labai bijo, bet baisiausia ne COVID-19
15min.lt
Tyrimas atskleidė: kuo, rinkdamiesi padangas, lietuviai skiriasi nuo estų
15min.lt
21 amžiaus rykštė žmoniją plaka be gailesčio: 9 ženklai, kurie rodo, kad jums jau reikia skaitmeninės detoksikacijos
delfi.lt
Pandemija skatina lietuvius atsinaujinti įrangą: šluoja telefonus, kompiuterius, televizorius
15min.lt
Marketingas 360: nematomos reklamos, žmonės kaip startuoliai, svečiuose pas „Vinted“
delfi.lt
Ištyrė, kaip Lietuvos gyventojai vertina koronavirusą ir skiepus nuo jo: pagal požiūrį išskyrė 4 grupes
delfi.lt
KOG institutas skelbia: bene pusė reklamų yra nematomos
delfi.lt
Tyrimas parodė – lietuviai linkę keisti vartojimo įpročius dėl tvarumo
vz.lt
1
2
3
4
Nepatogi tiesa: net 7 iš 10 lietuvių prie vairo daro šiuos dalykus
lrytas.lt
Pirmą kartą atliktas tyrimas parodė, kaip lietuviai iš tiesų elgiasi ištikus bėdai
delfi.lt
Ištyrė visuomenės nuotaikas: pandemijos ir karo kontekste vertybės ir lūkesčiai prekės ženklams pasikeitė iš esmės
delfi.lt
Darnumas Lietuvoje: tendencija, kryptis ar galimybė
delfi.lt
Kalėdinių reklamų pamoka: laimi geros istorijos ir prekės ženklo sinergija
delfi.lt
Fokusas. Kas yra garsinė aplinka ir kaip ji veikia žmogų?
lrt.lt
Apklausa: lietuviai dėl sniego ateityje atsisakytų naujų daiktų, bet ne mėsos ir automobilio
15min.lt
Ištyrė, ko lietuviai atsisakytų dėl klimato kaitos: mėsa ir automobilis tautiečiams dar šventa
delfi.lt/
Apklausa: 2021-ieji lietuviams buvo gana geri, bet vargino kaukės ir ribojimai
15min.lt
Pandemija išeis, o nuotolinės šventės taps tradicija?
15min.lt
Pandemija išeis, o nuotolinės šventės taps tradicija?
15min.lt
Įsigyti būstą artimiausiu metu svarsto daugiau nei pusė Vilniaus ir Kauno gyventojų: šie žmonės neslepia savo baimių
lrytas.lt
Tyrimas: lietuviai labai bijo, bet baisiausia ne COVID-19
15min.lt
Tyrimas atskleidė: kuo, rinkdamiesi padangas, lietuviai skiriasi nuo estų
15min.lt
21 amžiaus rykštė žmoniją plaka be gailesčio: 9 ženklai, kurie rodo, kad jums jau reikia skaitmeninės detoksikacijos
delfi.lt
Pandemija skatina lietuvius atsinaujinti įrangą: šluoja telefonus, kompiuterius, televizorius
15min.lt
Marketingas 360: nematomos reklamos, žmonės kaip startuoliai, svečiuose pas „Vinted“
delfi.lt
Ištyrė, kaip Lietuvos gyventojai vertina koronavirusą ir skiepus nuo jo: pagal požiūrį išskyrė 4 grupes
delfi.lt
KOG institutas skelbia: bene pusė reklamų yra nematomos
delfi.lt
Tyrimas parodė – lietuviai linkę keisti vartojimo įpročius dėl tvarumo
vz.lt
1
2
3
4