Tyrimai

 

Vartotojų tyrimai

Mūsų nuomone, rinkodaros strategija yra akla be vartotojų tyrimų, kaip ir vartotojų tyrimai – be rinkodaros strategijos suvokimo. Šiuo požiūriu grindžiame savo veiklą, todėl mūsų klientai gauna konsultaciją, neatsietą nuo kliento verslo tikslų.

KOG instituto komanda atlieka visus kiekybinius ir kokybinius tyrimus prekės ženklų komunikacijos, naujų produktų vystymo, vartotojų poreikių, klientų patirties ir kt. srityse. Parenkame geriausiai kliento poreikius ir biudžetą atitinkančius tyrimus bei įgyvendiname visą procesą – nuo klausimyno sudarymo iki rezultatų pateikimo.

Dėl vartotojų tyrimų kreipkitės:

Rūta Matulaitienė

+370 647 11639

ruta.matulaitiene@koginstitutas.lt

 

Neurorinkodaros tyrimai

Institutas savo klientams siūlo inovatyvius neuro tyrimus rinkodaros ir komunikacijos iššūkiams spręsti. Šių tyrimų derinimas su įprastais kokybiniais ir kiekybiniais metodais užtikrina visapusišką situacijos pažinimą ir sprendimo radimą. Neurorinkodaros tyrimų spektras apima tyrimus nuo etikečių ir pakuočių dizaino vertinimo, video ir spaudos reklamų testavimo iki prekių išdėstymo lentynose ir vartotojo kelionės prekybos centre.

Turite rinkodaros ar komunikacijos klausimą ir vis nerandate atsakymo? Nesate tikri, kaip mąsto ir elgiasi Jūsų vartotojai? Nežinote, kurį pakuotės dizainą pasirinkti? KOG institutas kartu su patyrusių praktikų ir ekspertų komanda padės rasti atsakymus.

Dėl neurorinkodaros tyrimų kreipkitės:

Dr. Eleonora Šeimienė

+370 608 50545

eleonora.seimiene@koginstitutas.lt

 

Komanda

 

Eleonora Šeimienė

Socialinių mokslų (rinkodaros) daktarė

Socialinių mokslų daktarė rinkodaros srityje, vartotojų elgsenos ekspertė. 11 metų patirtis rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Nuo 2012 m. kokybinių tyrimų lektorė ISM Executive School, partnerystės docentė VU Ekonomikos fakultete. Lietuvos rinkodaros konferencijų ir tarptautinių mokslinių konferencijų pranešėja.

 

Rūta Matulaitienė

Tyrimų vadovė, ryšių su visuomene magistras

Pasaulinės rinkos tyrimų asociacijos ESOMAR narė. Rūta turi 9 metų patirtį prekės ženklų komunikacijos, reklamos, vartotojų elgsenos, klientų patirties ir kitų sričių tyrimuose. Jos įgyvendinti projektai apima greito apyvartumo prekių (FMCG), viešąjį, verslo paslaugų, automobilių, finansų sektorius. KOG institute Rūta atsakinga už tyrimų vystymą, pasiūlymus klientams, tyrimų įžvalgas.

 

 

Vilija Šetkutė

Tyrimų projektų vadovė, sociologijos magistras

Vilija turi 13 metų patirtį rinkos tyrimuose, koordinuojant vietinius ir tarptautinius tyrimus greito apyvartumo prekių (FMCG), viešųjų ir verslo paslaugų, automobilių, finansų ir kituose sektoriuose bei vykdant internetinio panelio palaikymą ir vystymą. KOG institute Vilija atsakinga už tyrimų projektų koordinavimą bei ataskaitų rengimą, apklausų programavimą, darbą su duomenų bazėmis.