Populiariausi:
Reklamos efektyvumo tyrimas (post-campaign)
Apie tyrimą
Sužinokite, ar jūsų reklama buvo pastebėta, įsiminta ir susieta su jūsų prekės ženklu, bei palyginkite jos rezultatus su kitomis kampanijomis rinkoje.
Išskirtinių prekės ženklo elementų (distinctive assets) tyrimas
Apie tyrimą
Ištirkite, kurie jūsų prekės ženklo elementai yra išskirtiniai ir stiprūs, o kuriuos verta sustiprinti ar pakeisti, kad jie taptų atpažįstami ir veiksmingi.
Prekės ženklo įvaizdžio ir kategorijos tyrimas
Apie tyrimą
Išsiaiškinkite, kokią vietą rinkoje užima jūsų prekės ženklas ir jo konkurentai, kurios įvaizdžio savybės yra stipriosios, o kurias – reikia tobulinti.
Brand / KPI tracker (prekės ženklo stebėjimo) tyrimas
Apie tyrimą
Įvertinkite savo prekės ženklo sveikatą (brand health) pagal pagrindinius rodiklius, sužinokite, kaip atrodote konkurentų fone, ir stebėkite pokyčius laikui bėgant.
Visi:
Reklamos efektyvumo tyrimas (post-campaign)
Apie tyrimą
Sužinokite, ar jūsų reklama buvo pastebėta, įsiminta ir susieta su jūsų prekės ženklu, bei palyginkite jos rezultatus su kitomis kampanijomis rinkoje.
Išskirtinių prekės ženklo elementų (distinctive assets) tyrimas
Apie tyrimą
Ištirkite, kurie jūsų prekės ženklo elementai yra išskirtiniai ir stiprūs, o kuriuos verta sustiprinti ar pakeisti, kad jie taptų atpažįstami ir veiksmingi.
Prekės ženklo įvaizdžio ir kategorijos tyrimas
Apie tyrimą
Išsiaiškinkite, kokią vietą rinkoje užima jūsų prekės ženklas ir jo konkurentai, kurios įvaizdžio savybės yra stipriosios, o kurias – reikia tobulinti.
Brand / KPI tracker (prekės ženklo stebėjimo) tyrimas
Apie tyrimą
Įvertinkite savo prekės ženklo sveikatą (brand health) pagal pagrindinius rodiklius, sužinokite, kaip atrodote konkurentų fone, ir stebėkite pokyčius laikui bėgant.
Segmentacija
Apie tyrimą
Nustatykite pagrindinius vartotojų segmentus ir išsiaiškinkite, į kuriuos daugiausia verta investuoti savo rinkodaros bei komunikacijos pastangas.
Neurorinkodara
Apie tyrimą
Naudodami neurorinkodaros metodus – akių judesių, veido išraiškų sekimą – padedame nustatyti tikrąsias vartotojų reakcijas, testuojame komunikacijos sprendimus.
Produkto įvedimo į rinką tyrimas
Apie tyrimą
Įvertinkite produkto kategorijos ir joje perkančių vartotojų poreikius, sužinokite, kaip būtų priimtas jūsų produktas dar prieš jį įvedant į rinką.
Reklamos testavimas (pre-test)
Apie tyrimą
Prieš paleisdami reklamos kampaniją sužinokite, kaip į ją reaguoja tikslinė auditorija, kiek atpažįsta prekės ženklą ir ką verta sustiprinti prieš ją viešinant.
Pakuočių testavimas
Apie tyrimą
Patikrinkite, kaip vartotojai vertina naują produkto pakuotės dizainą, lyginant su dabartiniu – rezultatai padės priimti sprendimus dėl jos keitimo.
Conjoint analizė
Apie tyrimą
Nustatykite, kokios produkto ar paslaugos savybės daugiausia lemia vartotojų sprendimą pirkti, kokią kainą jie pasiruošę mokėti už skirtingas jų kombinacijas.
Klientų pasitenkinimas ir NPS
Apie tyrimą
Įvertinkite savo klientų pasitenkinimo lygį, identifikuokite stipriąsias ir tobulintinas paslaugų teikimo sritis.
Reputacijos tyrimas
Apie tyrimą
Išsiaiškinkite, kokia yra jūsų įmonės reputacija tarp svarbiausių interesų grupių, kokie veiksniai labiausiai ją formuoją, ir kur slypi galimi rizikos taškai.
Darbdavio įvaizdžio tyrimas
Apie tyrimą
Įvertinkite savo, kaip darbdavio, patrauklumą ir sužinokite, kas padėtų sustiprinti organizacijos įvaizdį, pritraukti daugiau darbuotojų bei išlaikyti esamus.
Darbuotojų pasitenkinimo tyrimas
Apie tyrimą
Išmatuokite savo darbuotojų pasitenkinimo rodiklius – nustatykite, kokie yra jų poreikiai, lūkesčiai bei ką vertėtų tobulinti, norint padidinti jų įsitraukimą.
Vartotojo kelionės tyrimas
Apie tyrimą
Pažinkite vartotojo kelionę nuo pirmojo kontakto iki patirties po pirkimo – atraskite jų skausmo taškus ir tobulintinas rinkodaros ir komunikacijos sritis.
Tyrimai komunikacijai
Apie tyrimą
Atlikite tyrimus jūsų prekės ženklui ar įmonei aktualiomis temomis – jų įžvalgomis galėsite pagrįsti savo komunikaciją, stiprinti matomumą bei įvaizdį.
Visuomenės nuostatų tyrimai
Apie tyrimą
Išsiaiškinkite gyventojų nuomonę įvairiais visuomeniniais klausimais, įgaukite įžvalgų apie jų įpročius bei elgesį skirtingose situacijose.
Renginių apklausos
Apie tyrimą
Sužinokite, kaip lankytojai vertina jūsų renginį „čia ir dabar“ – kokias emocijas kelia renginys ir kokie įspūdžiai.
Reklamos efektyvumo tyrimas (post-campaign)
Tyrime nustatoma, kokia dalis gyventojų matė reklamos kampaniją ir kiek iš jų gebėjo atpažinti reklamuojamą prekės ženklą. Kampanijos rezultatai lyginami su KOG instituto sukaupta duomenų baze, kurią sudaro virš 650 ištirtų reklamos kampanijų. Nagrinėjamos kampanijos vieta bendrame reklamų žemėlapyje parodo, kokių veiksmų reikėtų imtis, kad kitos reklamos kampanijos būtų labiau pastebimos ir / ar geriau identifikuojamas prekės ženklas.
Trukmė
2-3 savaitės
Trukmė
2-3 savaitės
Išskirtinių prekės ženklo elementų (distinctive assets) tyrimas
Išskirtiniai prekės ženklo elementai – tai spalvos, logotipas, šriftai, personažai ir kiti elementai, leidžiantys vartotojams atpažinti prekės ženklą net be pavadinimo. Tyrime nustatome, kurie jūsų elementai yra unikaliausi ir labiausiai atpažįstami. Rezultatai padeda suprasti, kurie elementai veikia geriausiai, kuriuos verta stiprinti ir naudoti dažniau, o kuriuos peržiūrėti ar jų atsisakyti, nes jie maišomi su konkurentais.
Trukmė
5-7 savaitės
Trukmė
5-7 savaitės
Prekės ženklo įvaizdžio ir kategorijos tyrimas
Tyrime vertinama prekės ženklo ir jo konkurentų pozicija pagal tunelio (brand funnel) modelį, apimantį žinomumą, išbandymą, pirkimą / naudojimą ir svarstymą. Taip pat nustatoma, su kokiomis įvaizdžio savybėmis vartotojai sieja jūsų prekės ženklą, kas daro jį išskirtiniu bei kokius aspektus verta tobulinti. Rezultatai tampa atskaitos tašku augimui – parodo, kokių veiksmų imtis prekės ženklo situacijai tobulinti.
Trukmė
4-5 savaitės
Trukmė
4-5 savaitės
Brand / KPI tracker (prekės ženklo stebėjimo) tyrimas
Mūsų atliekami prekės ženklo stebėjimo tyrimai dažniausiai apima produkto kategoriją (pirkimo dažnį ir pirkėjo profilį), prekės ženklo tunelį (žinomumą, išbandymą, ketinimą pirkti, reguliarių ir lojalių pirkėjų dalį), pagrindines įvaizdžio savybes ir jų priskyrimą lyginant su konkurentais. Tyrimą kuriame atsižvelgdami į jums aktualius rodiklius, padedančius įvertinti prekės ženklo poziciją konkurencinėje aplinkoje.
Trukmė
3-4 savaitės
Trukmė
3-4 savaitės
Segmentacija
Atliekame įvairių tipų segmentacijas – demografines, psichografines ir elgsenos – siekdami identifikuoti jūsų klientų segmentus pagal elgesį, pasirinkimus, pirkimus ir požiūrį. Šių segmentų nustatymas padės pritaikyti prekes ir paslaugas skirtingų klientų poreikiams, sukurti personalizuotus pasiūlymus pagal klientų poreikius, pritaikyti rinkodaros veiksmus konkrečioms auditorijoms ir padidinti reklamos bei komunikacijos efektyvumą.
Trukmė
6-7 savaitės
Trukmė
6-7 savaitės
Panašūs tyrimai:
Neurorinkodara
Neurorinkodara apima vartotojų tyrimus, kuriuose testuojamas jų reakcijos laikas, sekami akių judesiai, analizuojamos veido išraiškos. Šie leidžia pamatyti, kaip vartotojas iš tiesų reaguoja – dar prieš pradėdamas racionalizuoti savo nuomonę. Šia metodika galite patikrinti, kaip veikia jūsų reklaminė komunikacija, dizaino sprendimai, ar prekių išdėstymas parduotuvėje.
Trukmė
4-5 savaitės
Trukmė
4-5 savaitės
Panašūs tyrimai:
Produkto įvedimo į rinką tyrimas
Tyrime įvertinama konkrečios rinkos ir kategorijos situacija, analizuojama jos pirkėjų elgsena, poreikiai, lūkesčiai ir tai, ko jie pasigenda esamuose produktuose ar paslaugose. Šios įžvalgos leidžia nustatyti naujo produkto ar paslaugos potencialą rinkoje – kokius privalumus ir trūkumus mato vartotojai, kokios yra galimybės sėkmingam įsitvirtinimui naujoje rinkoje.
Trukmė
4-5 savaitės
Trukmė
4-5 savaitės
Panašūs tyrimai:
Reklamos testavimas (pre-test)
Mūsų tyrimo pagalba galite ištestuoti reklamos kampaniją, komunikacijos konceptus ar naujus prekės ženklo elementus – sužinoti, kaip žmonės reaguoja, kokias emocijas jiems sukelia, kas labiausiai patinka. Taip pat vertiname reklamuojamo prekės ženklo atpažinimą. Tyrimo rezultatai padeda suprasti, ką dar galima patobulinti siekiant maksimalaus efekto prieš viešą reklamos ar komunikacijos paleidimą.
Trukmė
2-3 savaitės
Trukmė
2-3 savaitės
Panašūs tyrimai:
Pakuočių testavimas
Tyrime testuojamos naujos produkto pakuotės dizaino variacijos, jos gali būti lyginamos su dabartinių pakuočių dizainu. Vartotojai pakuotes vertina pagal įvairius atributus bei tikimybę įsigyti produktą. Rezultatai atskleidžia, kuris dizaino variantas vartotojams patraukliausias, ir padeda priimti sprendimus dėl tolesnių pakuotės pokyčių.
Trukmė
3-4 savaitės
Trukmė
3-4 savaitės
Conjoint analizė
Conjoint – tai tyrimo metodas, padedantis išsiaiškinti tikruosius vartotojų pasirinkimo prioritetus bei jų pasiryžimą mokėti už tam tikras produkto savybes. Analizė atskleidžia, kurios produkto ar paslaugos charakteristikos klientams svarbiausios ir kiek už jas jie pasirengę sumokėti. Tai leidžia priimti geriau pagrįstus sprendimus dėl kainodaros, produkto kūrimo ir rinkos strategijos, mažinant nesėkmingų investicijų riziką.
Trukmė
7-9 savaitės
Trukmė
7-9 savaitės
Klientų pasitenkinimas ir NPS
Klientų pasitenkinimo tyrimai padeda įmonėms suprasti savo klientų poreikius, nustatyti veiklos tobulinimo prioritetus ir gerinti aptarnavimo ar paslaugų procesus. Mes padedame juos įgyvendinti – tyrimai gali būti atliekami po kontakto su klientu arba periodiškai (kas ketvirtį, pusmetį ar kartą per metus), kad galėtumėte nuosekliai sekti savo klientų patirtį ir laiku reaguoti į pokyčius.
Trukmė
3-4 savaitės
Trukmė
3-4 savaitės
Reputacijos tyrimas
Reputacija yra vienas svarbiausių ilgalaikės sėkmės pagrindų – tik stipri įmonė gali atlaikyti krizes ir išlaikyti visuomenės pasitikėjimą. Šis tyrimas leidžia įvertinti, kaip jūsų organizaciją mato įvairios auditorijos: darbuotojai, partneriai, žiniasklaida, visuomenė ir kiti. Nustatome, kokie veiksniai lemia įmonės reputaciją, kokios jos stipriosios bei silpnosios pusės – tai padės ne tik stiprinti jos lygį, bet ir pasiruošti galimoms krizėms.
Trukmė
6-7 savaitės
Trukmė
6-7 savaitės
Darbdavio įvaizdžio tyrimas
Darbdavio įvaizdžio (employer branding) tyrimas padeda nustatyti įmonės, kaip darbdavio, patrauklumą – atskleidžiama, kuo pasižymi respondentų svajonių darbovietė ir kiek arti šio įsivaizdavimo yra jūsų organizacija. Rezultatai leidžia sustiprinti savo pozicijas darbo rinkoje, sukurti patikimo darbdavio įvaizdį, pritraukti talentus bei motyvuoti ir išlaikyti esamus darbuotojus.
Trukmė
6-7 savaitės
Trukmė
6-7 savaitės
Darbuotojų pasitenkinimo tyrimas
Aukštas darbuotojų pasitenkinimas – vienas svarbiausių organizacijos sėkmės veiksnių. Šiandien darbuotojų lūkesčiai dėl darbo sąlygų, atlygio ir karjeros galimybių nuolat kinta. Šiuo tyrimu galime padėti jums identifikuoti savo darbuotojų poreikius ir jų pasitenkinimo lygį – šios įžvalgos leis priimti sprendimus dėl vidinių procesų tobulinimo, darbuotojų išlaikymo ir kaitos mažinimo.
Trukmė
4-5 savaitės
Trukmė
4-5 savaitės
Panašūs tyrimai:
Vartotojo kelionės tyrimas
Šis tyrimas padeda identifikuoti visus klientui svarbius pirkimo kelionės etapus ir juose atsirandančius „skausmo taškus“ – silpnąsias vietas, stabdančias nuo pirkimo ar lojalumo prekės ženklui. Vartotojo kelionės tyrimo rezultatai padės suprasti, kaip tikslingiau taikyti rinkodaros priemones – nuo masinės reklamos iki komunikacijos skaitmeniniuose kanaluose.
Trukmė
4-5 savaitės
Trukmė
4-5 savaitės
Tyrimai komunikacijai
Šie tyrimai paliečia aktualias temas, kurios svarbios didesnei visuomenės daliai ar konkrečiam prekės ženklui. Pavyzdžiui, jei jūsų organizacija ar atstovaujamas prekės ženklas siekia stiprinti sąsajas su atsakingu vartojimu, galite savo viešąją komunikaciją pagrįsti duomenimis apie gyventojų nuostatas šiuo klausimu, taip pat stebėti ir komunikuoti apie jų pokyčius laike.
Trukmė
2-3 savaitės
Trukmė
2-3 savaitės
Panašūs tyrimai:
Visuomenės nuostatų tyrimai
Atliekame reprezentatyvius tyrimus, kurie padeda išsiaiškinti gyventojų nuostatas, įpročius ir elgesį įvairiais visuomeniniais klausimais. Šių tyrimų rezultatai suteikia vertingų įžvalgų, kurios padeda kurti tikslesnes komunikacijos žinutes, matuoti visuomenės „temperatūrą“, ir geriau suprasti gyventojus – jų baimes, vyraujančius stereotipus bei juos motyvuojančius veiksnius.
Trukmė
3-4 savaitės
Trukmė
3-4 savaitės
Panašūs tyrimai:
Renginių apklausos
Vykdome apklausas įvairių renginių metu – tiek gyvas, tiek per QR kodus. Apklausos padeda sužinoti, kaip dalyviai vertina renginį: kokie jų įspūdžiai, kas patiko ar nepatiko, ar rekomenduotų kitiems, ką siūlytų patobulinti. Jei renginį remia jūsų prekės ženklas, galime įvertinti, ar žmonės jį pastebėjo, atpažino, kokias asociacijas jis kelia ir kaip vertina jūsų veiklas renginyje.
Trukmė
2-3 savaitės
Trukmė
2-3 savaitės