Populiariausi:
Reklamos efektyvumas
Apie tyrimą
Tyrimas padės suprasti, kiek vartotojų pasiekė reklamos kampanija, kiek jų atpažino prekės ženklą, ir kaip ji yra vertinama lyginant su kitomis Lietuvoje vykdytomis kampanijomis.
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Apie tyrimą
Tyrimas skirtas nustatyti, kurie prekės ženklo elementai yra stipriausi bei kuriuos verta naudoti rinkodaros komunikacijoje, siekiant padidinti prekės ženklo atpažįstamumą.
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Apie tyrimą
Tyrimas padės suvokti, koks jūsų prekės ženklo įvaizdis vartotojų akyse, kokie skirtinguose pirkimo ir lojalumo etapuose esančių vartotojų poreikiai, ir kaip prekės ženklo situacija lyginasi su konkurentų.
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Apie tyrimą
Tyrimas padės įvertinti savo ir konkurentų rinkodaros veiksmų efektyvumą, stebėti vartotojų elgesio ir požiūrio kaitą bei svarbiausius prekės ženklo rodiklius.
Visi:
Reklamos efektyvumas
Apie tyrimą
Tyrimas padės suprasti, kiek vartotojų pasiekė reklamos kampanija, kiek jų atpažino prekės ženklą, ir kaip ji yra vertinama lyginant su kitomis Lietuvoje vykdytomis kampanijomis.
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Apie tyrimą
Tyrimas skirtas nustatyti, kurie prekės ženklo elementai yra stipriausi bei kuriuos verta naudoti rinkodaros komunikacijoje, siekiant padidinti prekės ženklo atpažįstamumą.
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Apie tyrimą
Tyrimas padės suvokti, koks jūsų prekės ženklo įvaizdis vartotojų akyse, kokie skirtinguose pirkimo ir lojalumo etapuose esančių vartotojų poreikiai, ir kaip prekės ženklo situacija lyginasi su konkurentų.
Reputacijos tyrimas
Apie tyrimą
Tyrimas leidžia įvertinti įmonės reputaciją aktualiose tikslinėse grupėse, nustatyti ją lemiančius veiksnius bei identifikuoti kritinius taškus jos tobulinimui.
Produktų įvedimas ir vystymas
Apie tyrimą
Tyrimas padės išsiaiškinti, kokius privalumus ir trūkumus vartotojai pastebi esamuose produktuose, ir pritaikyti šias įžvalgas kuriant naujus produktus.
Nuostatos, elgsena ir įpročiai
Apie tyrimą
Visuomenės nuomonės tyrimai aktualijų ir vartotojų elgsenos temomis.
Segmentacija
Apie tyrimą
Tyrimo metu identifikuojami rinkos segmentai pagal demografines bei psichografines vartotojų savybes.
Neurorinkodaros tyrimai
Apie tyrimą
Neurorinkodaros tyrimai atskleidžia pasąmonines vartotojo reakcijas – analizuojamos veido išraiškos, akių judesiai ir kita biometrika.
Vartotojo kelionė
Apie tyrimą
Tyrimas padeda suprasti vartotojo kelionę nuo pirmojo kontakto iki popirkiminės patirties ir identifikuoti svarbiausius iššūkius, su kuriais vartotojai susiduria.
Komunikacijos ir PR tyrimai
Apie tyrimą
Tyrimai, skirti komunikacijos žinutėms pagrįsti, organizacijos autoritetingumui arba prekės ženklo matomumui didinti.
Klientų pasitenkinimas ir NPS
Apie tyrimą
Tyrimai, skirti vertinti klientų patirties rodiklius bei atrasti silpnąsias ir stipriąsias aptarnavimo ar paslaugų teikimo puses, kurias verta tobulinti.
Darbuotojų pasitenkinimas
Apie tyrimą
Tyrimai, skirti įvertinti darbuotojų pasitenkinimo rodiklius, identifikuoti jų poreikius ir lūkesčius bei auginti darbuotojų įsitraukimą.
Darbdavio įvaizdis
Apie tyrimą
Tyrimas padeda suprasti įmonės, kaip darbdavio, patrauklumą ir atrasti silpnąsias puses, kurių tobulinimas leistų didinti organizacijos patrauklumą potencialiems darbuotojams.
Optimalios kainos nustatymas
Apie tyrimą
Padeda produktų gamintojams identifikuoti jų klientams optimaliausią kainą.
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Apie tyrimą
Tyrimas padės įvertinti savo ir konkurentų rinkodaros veiksmų efektyvumą, stebėti vartotojų elgesio ir požiūrio kaitą bei svarbiausius prekės ženklo rodiklius.
Fizinių prekybos vietų optimizavimas
Apie tyrimą
Vartotojų elgsenos ir srautų stebėjimas fizinėse prekybos vietose naudojant vaizdo kameras.
Reklamos efektyvumas
Padeda suprasti, kokią gyventojų dalį reklamos kampanija pasiekė medijų kanaluose ir kiek vartotojų teisingai identifikavo prekės ženklą. Taip pat analizuojamas reklamos patrauklumas vartotojams bei veiksmai, kurių kampanija paskatino imtis. Kampanijos rezultatai lyginami su KOG instituto duomenų baze, kurioje sukaupta daugiau nei 600 išnagrinėtų reklamos kampanijų. Nagrinėjamos kampanijos pozicija bendrame reklamų žemėlapyje leidžia įžvelgti, kokių veiksmų reikėtų imtis, kad būsimos kampanijos būtų labiau pastebimos ir (ar) kad vartotojai geriau atpažintų prekės ženklą.
Kaina
1300€ + PVM
Trukmė
1-2 savaitės
Kaina
1300€ + PVM
Trukmė
1-2 savaitės
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Prekės ženklo stebėjimo tyrimai apima produkto kategorijos vertinimą, pirkimo dažnį, pirkėjo profilį bei prekės ženklo tunelį – žinomumą, išbandymą, ketinimą pirkti ateityje bei reguliarių ir lojalių pirkėjų dalį. Taip pat, pagrindines įvaizdžio savybes ir jų priskyrimą, lyginant su konkurentais. Prekės ženklo stebėjimo tyrimą pritaikysime pagal Jūsų poreikius – nuo išsamaus prekės ženklo audito iki reguliarios rodiklių stebėsenos.
Trukmė
2-3 savaitės
Trukmė
2-3 savaitės
Fizinių prekybos vietų optimizavimas
Šis tyrimas leis suprasti, kaip pirkėjai juda prekybos vietoje, kur yra šaltosios ir karštosios zonos, bei nustatyti optimalius prekių išdėstymo sprendimus. Užfiksuoti momentai ir darbas eksperimentų principu leidžia tobulinti prekybos vietų ir lentynų išdėstymo strategijas. KOG institutas Baltijos šalyse atstovauja Norvegijos bendrovę „LinkRetail“, įgyvendinusią virš 50 sėkmingų prekybos vietų optimizavimo projektų Europoje.
Kaina
Nuo 500€ + PVM
Trukmė
nuo 2-3 mėnesių
Kaina
Nuo 500€ + PVM
Trukmė
nuo 2-3 mėnesių
Panašūs tyrimai:
Optimalios kainos nustatymas
Kainodara – vienas sudėtingiausių sprendimų prekių ženklams ir įmonėms. Mūsų kainos elastingumo tyrimai, kuriuose taikome „Van Westendorp“ 4 klausimų metodą, leidžia nustatyti optimalią kainą vienai prekei ar paslaugai. Be to, papildomai taikome „conjoint“ analizę. Šioje – vartotojai renkasi tam tikras produkto charakteristikas, o remiantis jų pasirinkimais mes matematiškai apskaičiuojame geriausią kainą.
Kaina
Nuo 5000€ + PVM
Trukmė
4-5 savaitės
Kaina
Nuo 5000€ + PVM
Trukmė
4-5 savaitės
Panašūs tyrimai:
Vartotojo kelionė
Šie tyrimai padeda atskleisti svarbiausius vartotojo kelionės etapus ir identifikuoti „skausmo taškus“ – vietas, kur vartotojui kyla problemų. Sužinoję šiuos silpnus etapus, galime juos pagerinti ir išspręsti kylančias problemas. Geriau suprasdami vartotojo kelionę, galėsite efektyviau naudoti rinkodaros komunikacijos priemones – nuo tradicinės žiniasklaidos iki skaitmeninės reklamos kanalų.
Kaina
Nuo 3000€ + PVM
Trukmė
4-5 savaitės
Kaina
Nuo 3000€ + PVM
Trukmė
4-5 savaitės
Panašūs tyrimai:
Produktų įvedimas ir vystymas
Tyrime gilinamasi į vartotojų nuomonę apie esamus produktus ar naujų produktų koncepcijas. Identifikuojami trūkumai, kuriuos verta šalinti, ir privalumai, kuriuos verta išlaikyti. Gautos įžvalgos tampa pagrindu naujo produkto kūrimui, nes vartotojai dažnai pastebi dalykus, kurių mes patys nebepastebime, būdami per daug įsigilinę į savo veiklą.
Kaina
Nuo 3000€ + PVM
Trukmė
3-4 savaitės
Kaina
Nuo 3000€ + PVM
Trukmė
3-4 savaitės
Panašūs tyrimai:
Neurorinkodaros tyrimai
Neurorinkodaros tyrimai leidžia gilintis į vartotojo pasąmonę, fiksuojant jo spontaniškas reakcijas dar prieš racionalizuojant nuomonę. Šie tyrimai apima veido išraiškų analizę, akių judesių sekimą ir kitus biometrinius matavimus. Tai – puikus įrankis pakuočių dizaino vertinimui, video ir spaudos reklamų testavimui bei fizinių prekybos vietų optimizavimui.
Trukmė
3-4 savaitės
Trukmė
3-4 savaitės
Panašūs tyrimai:
Komunikacijos ir PR tyrimai
Šiuose tyrimuose galime išnagrinėti aktualias temas, kurios svarbios didesnei visuomenės daliai ar konkrečiam prekės ženklui. Pavyzdžiui, jei Jūsų organizacija ar prekės ženklas siekia stiprinti sąsajas su atsakingu vartojimu, galite pagrįsti savo viešąją komunikaciją duomenimis apie gyventojų nuostatas šiuo klausimu.
Trukmė
2-3 savaitės
Trukmė
2-3 savaitės
Panašūs tyrimai:
Segmentacija
Segmentavimo tikslas – identifikuoti lengvai atpažįstamas ir vertingas vartotojų grupes pagal dydį bei piniginį svorį. Tai leidžia geriau pritaikyti prekes ir paslaugas, atitinkančias konkrečių klientų poreikius, ir efektyviau paskirstyti rinkodaros išteklius. KOG institute atliekame tiek vidines (naudojant kliento turimus duomenis), tiek išorines (remiantis tyrimais) segmentacijas.
Kaina
Nuo 7000€ + PVM
Trukmė
6-7 savaitės
Kaina
Nuo 7000€ + PVM
Trukmė
6-7 savaitės
Nuostatos, elgsena ir įpročiai
Galime atlikti reprezentatyvius tyrimus, kurie padės išsiaiškinti gyventojų nuostatas, įpročius ir elgesį įvairiais visuomeniniais klausimais. Šių rezultatai suteiks vertingų įžvalgų, kurios padės kurti tikslesnes komunikacijos žinutes, matuoti visuomenės „temperatūrą“ ir geriau suprasti gyventojų baimes bei stereotipus.
Trukmė
3-4 savaitės
Trukmė
3-4 savaitės
Panašūs tyrimai:
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Kiekvienas prekės ženklas turi jutiminius elementus, kurie didina atminties struktūrų, leidžiančių greičiau atpažinti prekės ženklą, skaičių. Prekės ženklo elementai apima spalvas, logotipą ir jo dalis, personažus, garsus, kalbą, naudojamą naratyvą. Tyrimas padės išsiaiškinti, kurie elementai yra svarbiausi ir kokį poveikį jie daro prekės ženklo atpažįstamumui bei išskirtinumui.
Kaina
5000-6000€ + PVM
Trukmė
6-7 savaitės
Kaina
5000-6000€ + PVM
Trukmė
6-7 savaitės
Klientų pasitenkinimas ir NPS
Šį tyrimą dažniausiai atlieka paslaugas teikiančios bendrovės, siekiančios suprasti savo klientų poreikius, skausmo taškus ir nustatyti prioritetus aptarnavimo ar paslaugų teikimo proceso vystymui. Tyrimo pagrindas – NPS, klientų lojalumo rodiklis, matuojamas atsižvelgiant į tai, kiek klientai yra linkę rekomenduoti įmonę. Tyrimus galime atlikti nuolat (pokontaktinius) arba periodiškai (kas ketvirtį, pusmetį, metus), pagal jūsų poreikius.
Kaina
Nuo 4000€ + PVM
Trukmė
3-4 savaitės
Kaina
Nuo 4000€ + PVM
Trukmė
3-4 savaitės
Panašūs tyrimai:
Darbuotojų pasitenkinimas
Aukštas darbuotojų pasitenkinimas – kiekvienos įmonės sėkmės pagrindas. Šiandien darbuotojų lūkesčiai dėl darbo sąlygų, atlyginimo ir karjeros galimybių nuolat kinta. Šiuo tyrimu siekiama identifikuoti darbuotojų poreikius ir jų pasitenkinimo lygį, taip sudarant sąlygas priimti sprendimus vidinių procesų tobulinimui bei darbuotojų kaitos mažinimui.
Kaina
Nuo 4000€ + PVM
Trukmė
4-5 savaitės
Kaina
Nuo 4000€ + PVM
Trukmė
4-5 savaitės
Panašūs tyrimai:
Darbdavio įvaizdis
Darbdavio įvaizdžio (angl. employer branding) tyrimo metu nustatomas įmonės, kaip darbdavio, patrauklumas. Sužinoma, kuo pasižymi svajonių darbovietė ir kiek arti šio įsivaizdavimo yra tiriama įmonė. Šios žinios padeda įgyti tvirtas pozicijas darbo rinkoje, sukurti aiškų ir gerą vardą turinčios organizacijos įvaizdį, kas padeda pritraukti potencialius darbuotojus į laisvas darbo vietas bei motyvuoti ir išlaikyti esamus.
Kaina
Nuo 4000€ + PVM
Trukmė
6-7 savaitės
Kaina
Nuo 4000€ + PVM
Trukmė
6-7 savaitės
Panašūs tyrimai:
Reputacijos tyrimas
Daugelis įmonių susirūpina reputacija tik krizės metu, tačiau tikrasis jos valdymas vyksta iki to. Tik stiprią reputaciją turinčios įmonės gali atlaikyti sunkumus, todėl svarbu nuolat matuoti jos lygį visose aktualiose interesų grupėse (darbuotojų, partnerių, žiniasklaidos, visuomenės ir t. t.), sekti pokyčius bei suprasti reputaciją lemiančius veiksnius.
Kaina
Nuo 3000€ + PVM
Trukmė
6-7 savaitės
Kaina
Nuo 3000€ + PVM
Trukmė
6-7 savaitės
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Tyrimas padės įvertinti, kokia jūsų prekės ženklo situacija, kokias asociacijas jis sukelia vartotojams. Visa tai tiriama lyginant su konkurentais ir vadovaujantis prekės ženklo tunelio modeliu, kuris atspindi vartotojo kelionę nuo žinomumo iki lojalumo. Išsiaiškinkite, kuriuose etapuose reikalingos tolesnės pastangos, norint pagerinti ne tik įvaizdį, bet ir vartotojų patirtį.
Kaina
Nuo 3000€ + PVM
Trukmė
4-5 savaitės
Kaina
Nuo 3000€ + PVM
Trukmė
4-5 savaitės
Panašūs tyrimai: