KOG

Populiariausi:

Reklamos efektyvumo tyrimas (post-campaign)
Reklamos efektyvumo tyrimas (post-campaign)
Apie tyrimą
Sužinokite, ar jūsų reklama buvo pastebėta, įsiminta ir susieta su jūsų prekės ženklu, bei palyginkite jos rezultatus su kitomis kampanijomis rinkoje.
Išskirtinių prekės ženklo elementų (distinctive assets) tyrimas
Išskirtinių prekės ženklo elementų (distinctive assets) tyrimas
Apie tyrimą
Ištirkite, kurie jūsų prekės ženklo elementai yra išskirtiniai ir stiprūs, o kuriuos verta sustiprinti ar pakeisti, kad jie taptų atpažįstami ir veiksmingi.
Prekės ženklo įvaizdžio ir kategorijos tyrimas
Prekės ženklo įvaizdžio ir kategorijos tyrimas
Apie tyrimą
Išsiaiškinkite, kokią vietą rinkoje užima jūsų prekės ženklas ir jo konkurentai, kurios įvaizdžio savybės yra stipriosios, o kurias – reikia tobulinti.
Brand / KPI tracker (prekės ženklo stebėjimo) tyrimas
Brand / KPI tracker (prekės ženklo stebėjimo) tyrimas
Apie tyrimą
Įvertinkite savo prekės ženklo sveikatą (brand health) pagal pagrindinius rodiklius, sužinokite, kaip atrodote konkurentų fone, ir stebėkite pokyčius laikui bėgant.

Visi:

Reklamos efektyvumo tyrimas (post-campaign)
Reklamos efektyvumo tyrimas (post-campaign)
Apie tyrimą
Sužinokite, ar jūsų reklama buvo pastebėta, įsiminta ir susieta su jūsų prekės ženklu, bei palyginkite jos rezultatus su kitomis kampanijomis rinkoje.
Išskirtinių prekės ženklo elementų (distinctive assets) tyrimas
Išskirtinių prekės ženklo elementų (distinctive assets) tyrimas
Apie tyrimą
Ištirkite, kurie jūsų prekės ženklo elementai yra išskirtiniai ir stiprūs, o kuriuos verta sustiprinti ar pakeisti, kad jie taptų atpažįstami ir veiksmingi.
Prekės ženklo įvaizdžio ir kategorijos tyrimas
Prekės ženklo įvaizdžio ir kategorijos tyrimas
Apie tyrimą
Išsiaiškinkite, kokią vietą rinkoje užima jūsų prekės ženklas ir jo konkurentai, kurios įvaizdžio savybės yra stipriosios, o kurias – reikia tobulinti.
Brand / KPI tracker (prekės ženklo stebėjimo) tyrimas
Brand / KPI tracker (prekės ženklo stebėjimo) tyrimas
Apie tyrimą
Įvertinkite savo prekės ženklo sveikatą (brand health) pagal pagrindinius rodiklius, sužinokite, kaip atrodote konkurentų fone, ir stebėkite pokyčius laikui bėgant.
Segmentacija
Segmentacija
Apie tyrimą
Nustatykite pagrindinius vartotojų segmentus ir išsiaiškinkite, į kuriuos daugiausia verta investuoti savo rinkodaros bei komunikacijos pastangas.
Neurorinkodara
Neurorinkodara
Apie tyrimą
Naudodami neurorinkodaros metodus – akių judesių, veido išraiškų sekimą – padedame nustatyti tikrąsias vartotojų reakcijas, testuojame komunikacijos sprendimus.
Produkto įvedimo į rinką tyrimas
Produkto įvedimo į rinką tyrimas
Apie tyrimą
Įvertinkite produkto kategorijos ir joje perkančių vartotojų poreikius, sužinokite, kaip būtų priimtas jūsų produktas dar prieš jį įvedant į rinką.
Reklamos testavimas (pre-test)
Reklamos testavimas (pre-test)
Apie tyrimą
Prieš paleisdami reklamos kampaniją sužinokite, kaip į ją reaguoja tikslinė auditorija, kiek atpažįsta prekės ženklą ir ką verta sustiprinti prieš ją viešinant.
Pakuočių testavimas
Pakuočių testavimas
Apie tyrimą
Patikrinkite, kaip vartotojai vertina naują produkto pakuotės dizainą, lyginant su dabartiniu – rezultatai padės priimti sprendimus dėl jos keitimo.
Conjoint analizė
Conjoint analizė
Apie tyrimą
Nustatykite, kokios produkto ar paslaugos savybės daugiausia lemia vartotojų sprendimą pirkti, kokią kainą jie pasiruošę mokėti už skirtingas jų kombinacijas.
Klientų pasitenkinimas ir NPS
Klientų pasitenkinimas ir NPS
Apie tyrimą
Įvertinkite savo klientų pasitenkinimo lygį, identifikuokite stipriąsias ir tobulintinas paslaugų teikimo sritis.
Reputacijos tyrimas
Reputacijos tyrimas
Apie tyrimą
Išsiaiškinkite, kokia yra jūsų įmonės reputacija tarp svarbiausių interesų grupių, kokie veiksniai labiausiai ją formuoją, ir kur slypi galimi rizikos taškai.
Darbdavio įvaizdžio tyrimas
Darbdavio įvaizdžio tyrimas
Apie tyrimą
Įvertinkite savo, kaip darbdavio, patrauklumą ir sužinokite, kas padėtų sustiprinti organizacijos įvaizdį, pritraukti daugiau darbuotojų bei išlaikyti esamus.
Darbuotojų pasitenkinimo tyrimas
Darbuotojų pasitenkinimo tyrimas
Apie tyrimą
Išmatuokite savo darbuotojų pasitenkinimo rodiklius – nustatykite, kokie yra jų poreikiai, lūkesčiai bei ką vertėtų tobulinti, norint padidinti jų įsitraukimą.
Vartotojo kelionės tyrimas
Vartotojo kelionės tyrimas
Apie tyrimą
Pažinkite vartotojo kelionę nuo pirmojo kontakto iki patirties po pirkimo – atraskite jų skausmo taškus ir tobulintinas rinkodaros ir komunikacijos sritis.
Tyrimai komunikacijai
Tyrimai komunikacijai
Apie tyrimą
Atlikite tyrimus jūsų prekės ženklui ar įmonei aktualiomis temomis – jų įžvalgomis galėsite pagrįsti savo komunikaciją, stiprinti matomumą bei įvaizdį.
Visuomenės nuostatų tyrimai
Visuomenės nuostatų tyrimai
Apie tyrimą
Išsiaiškinkite gyventojų nuomonę įvairiais visuomeniniais klausimais, įgaukite įžvalgų apie jų įpročius bei elgesį skirtingose situacijose.
Renginių apklausos
Renginių apklausos
Apie tyrimą
Sužinokite, kaip lankytojai vertina jūsų renginį „čia ir dabar“ – kokias emocijas kelia renginys ir kokie įspūdžiai.