KOG

Populiariausi:

Reklamos efektyvumas
Reklamos efektyvumas
Apie tyrimą
Tyrimas padės suprasti, ar Jūsų reklaminė kampanija buvo veiksminga ir kaip ji yra vertinama lyginant su kitomis Lietuvoje vykdytomis kampanijomis.
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Apie tyrimą
Prekės ženklo stebėjimas (angl. Brand Tracking) leidžia įvertinti savo ir konkurentų rinkodaros veiksmų efektyvumą, stebėti vartotojų elgesio ir požiūrio kaitą.
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Apie tyrimą
Tyrimas skirtas nustatyti, kurie prekės ženklo elementai yra stipriausi, kuriuos verta naudoti komunikacijoje, siekiant padidinti prekės ženklo atpažįstamumą.
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Apie tyrimą
Padeda suprasti gyventojų ar vartotojų požiūrį, poreikius ir elgesį, sužinoti, kokia yra prekės ženklo situacija, lyginant su konkurentais.

Visi:

Reklamos efektyvumas
Reklamos efektyvumas
Apie tyrimą
Tyrimas padės suprasti, ar Jūsų reklaminė kampanija buvo veiksminga ir kaip ji yra vertinama lyginant su kitomis Lietuvoje vykdytomis kampanijomis.
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Apie tyrimą
Prekės ženklo stebėjimas (angl. Brand Tracking) leidžia įvertinti savo ir konkurentų rinkodaros veiksmų efektyvumą, stebėti vartotojų elgesio ir požiūrio kaitą.
Fizinių prekybos vietų optimizavimas
Fizinių prekybos vietų optimizavimas
Apie tyrimą
Vartotojų elgsenos ir srautų stebėjimas fizinėse prekybos vietose naudojant vaizdo kameras.
Optimalios kainos nustatymas
Optimalios kainos nustatymas
Apie tyrimą
Padeda produktų gamintojams ar įmonėms priimti sprendimą dėl kainodaros ir pasirinkti jų vartotojui ar klientui optimalią kainą.
Vartotojo kelionė
Vartotojo kelionė
Apie tyrimą
Tyrimas padeda suprasti kliento ar pirkėjo kelionę nuo dirgiklio iki popirkiminio patyrimo, identifikuoti „skausmo taškus“ pirkėjo kelionėje.
Produktų įvedimas ir vystymas
Produktų įvedimas ir vystymas
Apie tyrimą
Vartotojų ar potencialių vartotojų vertinimai, patirtis ar nuomonė gali būti vertingas pagrindas norint vystyti esamus produktus ar įvesti naujus.
Neurorinkodaros tyrimai
Neurorinkodaros tyrimai
Apie tyrimą
Vartotojų psichofiziologinės elgsenos matavimas. Derinimas su įprastais kokybiniais ir kiekybiniais metodais padeda visapusiškai pažinti vartotojų elgseną.
Komunikacijai
Komunikacijai
Apie tyrimą
Tyrimai, skirti pagrįsti komunikacines žinutes, didinti organizacijos veiklos ar prekės ženklo matomumą tikslinėse auditorijose.
Segmentacija
Segmentacija
Apie tyrimą
Tyrimo metu ieškoma rinkos dalių su identifikuojamomis vartotojų savybėmis, apibrėžtomis pagal pajamas, amžių, interesus, vertybes ir elgseną.
Nuostatos, elgsena ir įpročiai
Nuostatos, elgsena ir įpročiai
Apie tyrimą
Gyventojų nuostatos įvairiais visuomeniniais klausimais, susiformavusių įpročių ar vartojimo paplitimo matavimas.
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Apie tyrimą
Tyrimas skirtas nustatyti, kurie prekės ženklo elementai yra stipriausi, kuriuos verta naudoti komunikacijoje, siekiant padidinti prekės ženklo atpažįstamumą.
Klientų pasitenkinimas ir NPS
Klientų pasitenkinimas ir NPS
Apie tyrimą
Tyrimai, skirti matuoti ir sekti klientų patirties rodiklius, rasti silpnąsias ir stipriąsias aptarnavimo ar paslaugų teikimo puses bei jas tobulinti.
Darbuotojų pasitenkinimas
Darbuotojų pasitenkinimas
Apie tyrimą
Tyrimai, skirti matuoti ir sekti darbuotojų pasitenkinimo rodiklius, identifikuoti jų lūkesčius ir poreikius, auginti darbuotojų įsitraukimą.
Darbdavio įvaizdis
Darbdavio įvaizdis
Apie tyrimą
Tyrimas rekomenduojamas kuriant darbdavio įvaizdžio strategiją. Dažniausiai analizuojamas esamų ir / ar potencialių darbuotojų požiūris į įmonę.
Reputacija
Reputacija
Apie tyrimą
Įmonių reputacijos lygio nustatymas ir sekimas aktualiose interesų grupėse, kritinių taškų identifikavimas, reputaciją lemiančių veiksnių analizė.
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Apie tyrimą
Padeda suprasti gyventojų ar vartotojų požiūrį, poreikius ir elgesį, sužinoti, kokia yra prekės ženklo situacija, lyginant su konkurentais.