KOG

Populiariausi:

Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis

Apie tyrimą
Padeda suprasti gyventojų ar vartotojų požiūrį, poreikius ir elgesį, sužinoti, kokia yra prekės ženklo situacija, lyginant su konkurentais. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Reklamos efektyvumas

Apie tyrimą
Tyrimas padės suprasti, ar Jūsų reklaminė kampanija buvo veiksminga ir kaip ji yra vertinama lyginant su kitomis Lietuvoje vykdytomis kampanijomis. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas

Apie tyrimą
Prekės ženklo stebėjimas (angl. Brand Tracking) leidžia įvertinti savo ir konkurentų rinkodaros veiksmų efektyvumą, stebėti vartotojų elgesio ir požiūrio kaitą. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Išskirtiniai prekės ženklo elementai (Distinctive Assets)

Apie tyrimą
Tyrimas skirtas nustatyti, kurie prekės ženklo elementai yra stipriausi, kuriuos verta naudoti komunikacijoje, siekiant padidinti prekės ženklo atpažįstamumą. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Visi:

Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis

Apie tyrimą
Padeda suprasti gyventojų ar vartotojų požiūrį, poreikius ir elgesį, sužinoti, kokia yra prekės ženklo situacija, lyginant su konkurentais. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Reputacija

Apie tyrimą
Įmonių reputacijos lygio nustatymas ir sekimas aktualiose interesų grupėse, kritinių taškų identifikavimas, reputaciją lemiančių veiksnių analizė. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Darbdavio įvaizdis

Apie tyrimą
Tyrimas rekomenduojamas kuriant darbdavio įvaizdžio strategiją. Dažniausiai analizuojamas esamų ir / ar potencialių darbuotojų požiūris į įmonę. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Darbuotojų pasitenkinimas

Apie tyrimą
Tyrimai, skirti matuoti ir sekti darbuotojų pasitenkinimo rodiklius, identifikuoti jų lūkesčius ir poreikius, auginti darbuotojų įsitraukimą. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Klientų pasitenkinimas ir NPS

Apie tyrimą
Tyrimai, skirti matuoti ir sekti klientų patirties rodiklius, rasti silpnąsias ir stipriąsias aptarnavimo ar paslaugų teikimo puses bei jas tobulinti. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Išskirtiniai prekės ženklo elementai (Distinctive Assets)

Apie tyrimą
Tyrimas skirtas nustatyti, kurie prekės ženklo elementai yra stipriausi, kuriuos verta naudoti komunikacijoje, siekiant padidinti prekės ženklo atpažįstamumą. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Nuostatos, elgsena ir įpročiai

Apie tyrimą
Gyventojų nuostatos įvairiais visuomeniniais klausimais, susiformavusių įpročių ar vartojimo paplitimo matavimas. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Segmentacija

Apie tyrimą
Tyrimo metu ieškoma rinkos dalių su identifikuojamomis vartotojų savybėmis, apibrėžtomis pagal pajamas, amžių, interesus, vertybes ir elgseną. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas

Apie tyrimą
Prekės ženklo stebėjimas (angl. Brand Tracking) leidžia įvertinti savo ir konkurentų rinkodaros veiksmų efektyvumą, stebėti vartotojų elgesio ir požiūrio kaitą. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Komunikacijai

Apie tyrimą
Tyrimai, skirti pagrįsti komunikacines žinutes, didinti organizacijos veiklos ar prekės ženklo matomumą tikslinėse auditorijose. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Neurorinkodaros tyrimai

Apie tyrimą
Vartotojų psichofiziologinės elgsenos matavimas. Derinimas su įprastais kokybiniais ir kiekybiniais metodais padeda visapusiškai pažinti vartotojų elgseną. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Produktų įvedimas ir vystymas

Apie tyrimą
Vartotojų ar potencialių vartotojų vertinimai, patirtis ar nuomonė gali būti vertingas pagrindas norint vystyti esamus produktus ar įvesti naujus. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Reklamos efektyvumas

Apie tyrimą
Tyrimas padės suprasti, ar Jūsų reklaminė kampanija buvo veiksminga ir kaip ji yra vertinama lyginant su kitomis Lietuvoje vykdytomis kampanijomis. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Vartotojo kelionė

Apie tyrimą
Tyrimas padeda suprasti kliento ar pirkėjo kelionę nuo dirgiklio iki popirkiminio patyrimo, identifikuoti „skausmo taškus“ pirkėjo kelionėje. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Optimalios kainos nustatymas

Apie tyrimą
Padeda produktų gamintojams ar įmonėms priimti sprendimą dėl kainodaros ir pasirinkti jų vartotojui ar klientui optimalią kainą. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti

Fizinių prekybos vietų optimizavimas

Apie tyrimą
Vartotojų elgsenos ir srautų stebėjimas fizinėse prekybos vietose naudojant vaizdo kameras. Daugiau Įsigyti tyrimąSkaityti