Tyrimai

Visuomenės tyrimas „KARANTINAS. Nauja Realybė ir ateities lūkesčiai“
Metinis tyrimų planas
Metinis tyrimų planas
Institutas savo klientams siūlo išsamų metinį tyrimų planą. Šio tyrimo metu atsižvelgiame į prekės ženklo strategiją bei tyrimų biudžetą. Surenkame pasiūlymus iš skirtingų teikėjų ir padedame išsirinkti optimalų variantą, deramės dėl kainos.
Vartotojų tyrimai
Vartotojų tyrimai
Mūsų nuomone, rinkodaros strategija yra akla be vartotojų tyrimų, kaip ir vartotojų tyrimai - be rinkodaros strategijos suvokimo. Šiuo požiūriu grindžiame savo veiklą, todėl mūsų klientai gauna konsultaciją, neatsietą nuo kliento verslo tikslų.
Neurorinkodaros tyrimai
Neurorinkodaros tyrimai
Institutas savo klientams siūlo inovatyvius neuro tyrimus rinkodaros ir komunikacijos iššūkiams spręsti. Šių tyrimų derinimas su įprastais kokybiniais ir kiekybiniais metodais užtikrina visapusišką situacijos pažinimą ir sprendimo radimą. Neurorinkodaros tyrimų spektras apima tyrimus nuo etikečių ir pakuočių dizaino vertinimo, video ir spaudos reklamų testavimo iki prekių išdėstymo lentynose ir vartotojo kelionės prekybos centre.