Populiariausi:
Reklamos efektyvumas
Apie tyrimą
Tyrimas padės suprasti, ar Jūsų reklaminė kampanija buvo veiksminga ir kaip ji yra vertinama lyginant su kitomis Lietuvoje vykdytomis kampanijomis.
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Apie tyrimą
Prekės ženklo stebėjimas (angl. Brand Tracking) leidžia įvertinti savo ir konkurentų rinkodaros veiksmų efektyvumą, stebėti vartotojų elgesio ir požiūrio kaitą.
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Apie tyrimą
Tyrimas skirtas nustatyti, kurie prekės ženklo elementai yra stipriausi, kuriuos verta naudoti komunikacijoje, siekiant padidinti prekės ženklo atpažįstamumą.
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Apie tyrimą
Padeda suprasti gyventojų ar vartotojų požiūrį, poreikius ir elgesį, sužinoti, kokia yra prekės ženklo situacija, lyginant su konkurentais.
Visi:
Reklamos efektyvumas
Apie tyrimą
Tyrimas padės suprasti, ar Jūsų reklaminė kampanija buvo veiksminga ir kaip ji yra vertinama lyginant su kitomis Lietuvoje vykdytomis kampanijomis.
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Apie tyrimą
Prekės ženklo stebėjimas (angl. Brand Tracking) leidžia įvertinti savo ir konkurentų rinkodaros veiksmų efektyvumą, stebėti vartotojų elgesio ir požiūrio kaitą.
Fizinių prekybos vietų optimizavimas
Apie tyrimą
Vartotojų elgsenos ir srautų stebėjimas fizinėse prekybos vietose naudojant vaizdo kameras.
Optimalios kainos nustatymas
Apie tyrimą
Padeda produktų gamintojams ar įmonėms priimti sprendimą dėl kainodaros ir pasirinkti jų vartotojui ar klientui optimalią kainą.
Vartotojo kelionė
Apie tyrimą
Tyrimas padeda suprasti kliento ar pirkėjo kelionę nuo dirgiklio iki popirkiminio patyrimo, identifikuoti „skausmo taškus“ pirkėjo kelionėje.
Produktų įvedimas ir vystymas
Apie tyrimą
Vartotojų ar potencialių vartotojų vertinimai, patirtis ar nuomonė gali būti vertingas pagrindas norint vystyti esamus produktus ar įvesti naujus.
Neurorinkodaros tyrimai
Apie tyrimą
Vartotojų psichofiziologinės elgsenos matavimas. Derinimas su įprastais kokybiniais ir kiekybiniais metodais padeda visapusiškai pažinti vartotojų elgseną.
Komunikacijai
Apie tyrimą
Tyrimai, skirti pagrįsti komunikacines žinutes, didinti organizacijos veiklos ar prekės ženklo matomumą tikslinėse auditorijose.
Segmentacija
Apie tyrimą
Tyrimo metu ieškoma rinkos dalių su identifikuojamomis vartotojų savybėmis, apibrėžtomis pagal pajamas, amžių, interesus, vertybes ir elgseną.
Nuostatos, elgsena ir įpročiai
Apie tyrimą
Gyventojų nuostatos įvairiais visuomeniniais klausimais, susiformavusių įpročių ar vartojimo paplitimo matavimas.
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Apie tyrimą
Tyrimas skirtas nustatyti, kurie prekės ženklo elementai yra stipriausi, kuriuos verta naudoti komunikacijoje, siekiant padidinti prekės ženklo atpažįstamumą.
Klientų pasitenkinimas ir NPS
Apie tyrimą
Tyrimai, skirti matuoti ir sekti klientų patirties rodiklius, rasti silpnąsias ir stipriąsias aptarnavimo ar paslaugų teikimo puses bei jas tobulinti.
Darbuotojų pasitenkinimas
Apie tyrimą
Tyrimai, skirti matuoti ir sekti darbuotojų pasitenkinimo rodiklius, identifikuoti jų lūkesčius ir poreikius, auginti darbuotojų įsitraukimą.
Darbdavio įvaizdis
Apie tyrimą
Tyrimas rekomenduojamas kuriant darbdavio įvaizdžio strategiją. Dažniausiai analizuojamas esamų ir / ar potencialių darbuotojų požiūris į įmonę.
Reputacija
Apie tyrimą
Įmonių reputacijos lygio nustatymas ir sekimas aktualiose interesų grupėse, kritinių taškų identifikavimas, reputaciją lemiančių veiksnių analizė.
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Apie tyrimą
Padeda suprasti gyventojų ar vartotojų požiūrį, poreikius ir elgesį, sužinoti, kokia yra prekės ženklo situacija, lyginant su konkurentais.
Reklamos efektyvumas
Padeda suprasti, kokia dalis gyventojų matė reklamos kampaniją ir teisingai identifikavo prekės ženklą. Kampanijos rezultatai lyginami su KOG instituto sukaupta duomenų baze, kurią sudaro virš 500 tirtų reklamos kampanijų. Nagrinėjamos kampanijos vieta bendrame reklamų žemėlapyje parodo, kokių veiksmų reikėtų imtis, kad kitos reklamos kampanijos būtų labiau pastebimos ir / ar geriau identifikuojamas prekės ženklas.
Kaina
1300€ + PVM
Trukmė
1-2 savaitės
Kaina
1300€ + PVM
Trukmė
1-2 savaitės
Reikšmingų kriterijų (KPI) sekimas ir nustatymas
Prekės ženklo stebėjimo tyrimai dažniausiai apima:
– kategorijos suvokimą – pirkimo dažnį, pirkėjo profilį;
– prekės ženklo tunelį – žinomumą, išbandymą, ketinimą pirkti ateityje, reguliarių ir lojalių pirkėjų dalį;
– pagrindines įvaizdžio savybes ir jų priskyrimą lyginant su konkurentais.
Prekės ženklo stebėjimo tyrimą sukursime atsižvelgiant į Jūsų poreikius – nuo gilaus prekės ženklo audito iki reguliaraus kelių rodiklių stebėjimo.
Trukmė
2-3 savaitės
Trukmė
2-3 savaitės
Fizinių prekybos vietų optimizavimas
Šie tyrimai leidžia suprasti pirkėjų judėjimą prekybos vietoje bei nustatyti jos šaltąsias ir karštąsias zonas. Užfiksuoti momentai ir darbas eksperimentų principu leidžia optimizuoti prekių išdėstymą prekybos vietoje ir lentynose. KOG intitutas Baltijos šalyse atstovauja Norvegijos bendrovę „LinkRetail“, įgyvedinusią virš 50 sėkmingų prekybos vietų optimizavimo projektų Europoje. Mūsų sprendimai leidžia išauginti pardavimus 5–10%.
Kaina
Nuo 500€ + PVM
Trukmė
nuo 2-3 mėnesių
Kaina
Nuo 500€ + PVM
Trukmė
nuo 2-3 mėnesių
Panašūs tyrimai:
Optimalios kainos nustatymas
Vienas sudėtingiausių sprendimų prekių ženklams ar įmonėms – kainodara. Kainos elastingumo tyrimuose galime ieškoti kainos vienai prekei (SKU) ar paslaugai, įprastai taikant „Van Westendorp“ 4 klausimų metodą, arba kartu analizuoti papildomus veiksnius – prekės ženklo ir įvairių produkto savybių įtaką. Tada pasitelkiama „Conjoint“ analizė, kuria siūloma „pirkti“ vieną iš pasiūlytų variantų, o vėliau matematiškai išskaičiuojama optimali kaina.
Trukmė
4-5 savaitės
Trukmė
4-5 savaitės
Panašūs tyrimai:
Vartotojo kelionė
Šie tyrimai padeda identifikuoti visus klientui svarbius kelionės etapus ir jų metu atsirandančius „skausmo taškus“ (angl. painpoints) – silpnąsias kelionės vietas bei jas pagerinti, išspręsti kylančias problemas. Vartotojo kelionės etapų pažinimas leidžia tikslingiau taikyti rinkodaros priemones ir naudoti medijų priemones (nuo masinės reklamos iki komunikacijos socialiniuose tinkluose bei „performance“ veiksmų).
Trukmė
4-5 savaitės
Trukmė
4-5 savaitės
Produktų įvedimas ir vystymas
Vystant esamą produktą gali prireikti pagrįsti numatomus pokyčius. Svarbu suprasti, kuriuos produkto trūkumus būtina šalinti, o kuriuos privalumus verta išlaikyti, kad nebūtų prarasta produkto esmė. Naujo produkto kūrimui vartotojai gali pateikti netikėtų įžvalgų iš šalies – neretai apie tai, ko patys nebepastebime, nes esame per stipriai įsigilinę į savo veiklą.
Trukmė
3-4 savaitės
Trukmė
3-4 savaitės
Panašūs tyrimai:
Neurorinkodaros tyrimai
Neurorinkodaros tyrimai leidžia prisiliesti prie vartotojo pasąmonės, prieš jam ar jai racionalizuojant savo nuomonę. Tai implicitiniai reakcijos laiko tyrimai, veido išraiškų matavimas, akių judesių sekimas, kiti biometriniai matavimai. Neurorinkodaros tyrimai naudojami pakuočių dizaino vertinimui, video ir spaudos reklamų testavimui, prekių išdėstymui lentynose, vartotojo kelionės prekybos centre analizei.
Trukmė
3-4 savaitės
Trukmė
3-4 savaitės
Panašūs tyrimai:
Komunikacijai
Šie tyrimai paprastai paliečia aktualias temas, kurios svarbios didesnei daliai visuomenės ar konkrečiam prekės ženklui. Pavyzdžiui, jei Jūsų organizacija ar atstovaujamas prekės ženklas siekia stiprinti sąsajas su atsakingu vartojimu, galite savo viešąją komunikaciją pagrįsti duomenimis apie gyventojų nuostatas šiuo klausimu, taip pat stebėti ir komunikuoti apie jų pokyčius laike.
Trukmė
2-3 savaitės
Trukmė
2-3 savaitės
Segmentacija
Segmentavimo tikslas – išgryninti lengvai atpažįstamas subrinkas, vertingas dydžiu ir piniginiu svoriu. Šių segmentų nustatymas įgalina geriau pritaikyti prekes ir paslaugas konkrečių klientų poreikiams, efektyviau panaudoti rinkodaros išteklius. KOG institutas įgyvendina vidines (atliekamas iš kliento turimų duomenų) ir išorines (pasitelkiant tyrimus) segmentacijas. Dažniausiai – psichografines, nuostatų ir elgsenos ar daugiasluoksnes.
Trukmė
6-7 savaitės
Trukmė
6-7 savaitės
Nuostatos, elgsena ir įpročiai
Šie tyrimai atliekami, kai norima išsiaiškinti gyventojų nuostatas įvairiais visuomeniniais klausimais, pamatuoti susiformavusius įpročius, vartojimą.
Dažnai tokie rezultatai naudojami komunikacijos tikslais, „temperatūros“ visuomenėje vienu ar kitu klausimu matavimui. Požiūrio į vykstančius procesus nustatymui, baimių, nuostatų, stereotipų tyrimui.
Trukmė
3-4 savaitės
Trukmė
3-4 savaitės
Panašūs tyrimai:
Išskirtiniai prekės ženklo elementai
Kiekvienas prekės ženklas turi jutiminius elementus, kurie didina atminties struktūrų, leidžiančių greičiau atpažinti prekės ženklą, skaičių. Šie elementai skirti didinti prekės ženklo atpažįstamumą ir išskirtinumą. Prekės ženklo elementai apima spalvas, logotipą ir jo dalis, personažus, garsus, kalbą, naudojamą naratyvą. Efektyvus prekės ženklo elementų panaudojimas gali būti alternatyva tiesioginiam prekės ženklo vardo naudojimui reklamose.
Trukmė
6-7 savaitės
Trukmė
6-7 savaitės
Klientų pasitenkinimas ir NPS
Šie tyrimai dažniausiai atliekami paslaugas teikiančių bendrovių, siekiančių suprasti savo klientų poreikius, nustatyti prioritetus veiklos tobulinimui, aptarnavimo ar paslaugų teikimo proceso vystymui. Šie tyrimai gali būti atliekami nuolat (pokontaktiniai) arba periodiškai, priklausomai nuo įmonės veiklos srities specifikos (kas ketvirtį, pusmetį ar metus).
Trukmė
3-4 savaitės
Trukmė
3-4 savaitės
Panašūs tyrimai:
Darbuotojų pasitenkinimas
Aukštas darbuotojų pasitenkinimas svarbus daugeliui efektyvumo siekiančių bendrovių. Darbuotojų lūkesčiai darbdavio socialinei atsakomybei, darbo vietos patrauklumui, papildomoms naudoms ir kitiems aspektams nuolat auga. Kai kuriuose verslo sektoriuose jų atliepimas kertinis, norint išlaikyti žemą darbuotojų kaitą bei gerą darbdavio įvaizdį. Nuolatinis darbuotojų vertinimų sekimas bei lūkesčių valdymas yra vieni pagrindinių šių tyrimų tikslų.
Trukmė
4-5 savaitės
Trukmė
4-5 savaitės
Panašūs tyrimai:
Darbdavio įvaizdis
Darbdavio įvaizdžio tyrimo (angl. Employer Branding) metu nustatomas įmonės, kaip darbdavio patrauklumas. Sužinoma, kuo pasižymi svajonių darbovietė, ir kiek arti šio įsivaizdavimo yra tiriama įmonė. Šios žinios padeda įgyti tvirtas pozicijas darbo rinkoje, sukuriant aiškų ir gerą vardą turinčios organizacijos įvaizdį, kuris padeda pritraukti potencialius darbuotojus į laisvas darbo vietas bei motyvuoti ir išlaikyti esamus.
Trukmė
6-7 savaitės
Trukmė
6-7 savaitės
Panašūs tyrimai:
Reputacija
Kai kurios įmonės susirūpina reputacija krizės metu, tačiau tikrasis jos valdymas vyksta ne per krizę, o iki jos. Tik stiprią reputaciją turinčios įmonės gali atlaikyti krizes, todėl svarbu matuoti jos lygį visose aktualiose interesų grupėse (darbuotojų, partnerių, žiniasklaidos, visuomenės ir t. t.), nuolat jį sekti bei suprasti reputaciją lemiančius veiksnius.
Trukmė
6-7 savaitės
Trukmė
6-7 savaitės
Panašūs tyrimai:
Prekės ženklo tunelis ir įvaizdis
Prekės ženklo tunelis apima prekės ženklo žinomumą, svarstymą, išbandymą, reguliarų pirkimą. Tai konceptualus modelis, atspindintis teorinę vartotojo kelionę link lojalumo prekės ženklui. Šie rodikliai parodo, kur dabar yra Jūsų prekės ženklas, lyginant su konkurentais, ir suteikia įžvalgų kryptims ateityje. Tyrimu nustatomas ir prekės ženklo įvaizdis vartotojų akyse, vartojimo motyvai bei barjerai.
Trukmė
4-5 savaitės
Trukmė
4-5 savaitės