KOG

Publikacijos

Survey: citizens value the quality of Lithuanian farm produce but think it is expensive

15min.lt

Tyrimas: gyventojai vertina lietuviškų ūkių produkcijos kokybę, bet mano, kad ji – brangi 

delfi.lt

Tyrimas: 8 iš 10 gyventojų ir po pandemijos dirbs, pirks, maitinsis, bendraus kitaip

15min.lt

Universitetų reputacijos tyrimas: tarp Lietuvos moksleivių sustiprėjo tik MRU reputacijos indeksas 

delfi.lt

Apklausa: 6 proc. lietuvių per pastaruosius šešis mėnesius atostogavo užsienyje

15min.lt

Tyrimas: pastarąjį pusmetį užsienyje atostogavo 6% Lietuvos gyventojų

vz.lt

Tyrimas parodė, kokio amžiaus vairuotojai greitį viršija dažniausiai

15min.lt

Atostogos 2021: dauguma lietuvių ilsėsis Lietuvoje

15min.lt

Tyrimas: koks vairuotojų elgesys lietuvius erzina labiausiai?

15min.lt

Dūmų detektorių turi kas 5 gyventojas, gesintuvas – kas antruose namuose

15min.lt

Kalėdinių reklamų tyrimas: kokios istorijos mus įtraukia labiausiai

15min.lt

Išanalizavo kalėdines reklamas: labiausiai įtraukė telekomunikacijų bendrovės ir „Coca-Cola“

delfi.lt

Lietuvos gyventojai – aktyvūs kultūros vartotojai

15min.lt

1 2 3 4

Survey: citizens value the quality of Lithuanian farm produce but think it is expensive

15min.lt

Tyrimas: gyventojai vertina lietuviškų ūkių produkcijos kokybę, bet mano, kad ji – brangi 

delfi.lt

Tyrimas: 8 iš 10 gyventojų ir po pandemijos dirbs, pirks, maitinsis, bendraus kitaip

15min.lt

Universitetų reputacijos tyrimas: tarp Lietuvos moksleivių sustiprėjo tik MRU reputacijos indeksas 

delfi.lt

Apklausa: 6 proc. lietuvių per pastaruosius šešis mėnesius atostogavo užsienyje

15min.lt

Tyrimas: pastarąjį pusmetį užsienyje atostogavo 6% Lietuvos gyventojų

vz.lt

Tyrimas parodė, kokio amžiaus vairuotojai greitį viršija dažniausiai

15min.lt

Atostogos 2021: dauguma lietuvių ilsėsis Lietuvoje

15min.lt

Tyrimas: koks vairuotojų elgesys lietuvius erzina labiausiai?

15min.lt

Dūmų detektorių turi kas 5 gyventojas, gesintuvas – kas antruose namuose

15min.lt

Kalėdinių reklamų tyrimas: kokios istorijos mus įtraukia labiausiai

15min.lt

Išanalizavo kalėdines reklamas: labiausiai įtraukė telekomunikacijų bendrovės ir „Coca-Cola“

delfi.lt

Lietuvos gyventojai – aktyvūs kultūros vartotojai

15min.lt

1 2 3 4