KOG
Menu
Tyrimai
Mokymai
IPA
Medijų planavimo pagrindai
AD HOC mokymai
Analitika
Institutas
Apie institutą
Publikacijos
Kontaktai
Karjera
Klientų zona
LT
LT
EN
LV
Publikacijos
VISI
2023
2022
2021
VISI
2023
2022
2021
Survey: citizens value the quality of Lithuanian farm produce but think it is expensive
15min.lt
Tyrimas: gyventojai vertina lietuviškų ūkių produkcijos kokybę, bet mano, kad ji – brangi
delfi.lt
Tyrimas: 8 iš 10 gyventojų ir po pandemijos dirbs, pirks, maitinsis, bendraus kitaip
15min.lt
Universitetų reputacijos tyrimas: tarp Lietuvos moksleivių sustiprėjo tik MRU reputacijos indeksas
delfi.lt
Apklausa: 6 proc. lietuvių per pastaruosius šešis mėnesius atostogavo užsienyje
15min.lt
Tyrimas: pastarąjį pusmetį užsienyje atostogavo 6% Lietuvos gyventojų
vz.lt
Tyrimas parodė, kokio amžiaus vairuotojai greitį viršija dažniausiai
15min.lt
Atostogos 2021: dauguma lietuvių ilsėsis Lietuvoje
15min.lt
Tyrimas: koks vairuotojų elgesys lietuvius erzina labiausiai?
15min.lt
Dūmų detektorių turi kas 5 gyventojas, gesintuvas – kas antruose namuose
15min.lt
Kalėdinių reklamų tyrimas: kokios istorijos mus įtraukia labiausiai
15min.lt
Išanalizavo kalėdines reklamas: labiausiai įtraukė telekomunikacijų bendrovės ir „Coca-Cola“
delfi.lt
Lietuvos gyventojai – aktyvūs kultūros vartotojai
15min.lt
1
2
3
4
Survey: citizens value the quality of Lithuanian farm produce but think it is expensive
15min.lt
Tyrimas: gyventojai vertina lietuviškų ūkių produkcijos kokybę, bet mano, kad ji – brangi
delfi.lt
Tyrimas: 8 iš 10 gyventojų ir po pandemijos dirbs, pirks, maitinsis, bendraus kitaip
15min.lt
Universitetų reputacijos tyrimas: tarp Lietuvos moksleivių sustiprėjo tik MRU reputacijos indeksas
delfi.lt
Apklausa: 6 proc. lietuvių per pastaruosius šešis mėnesius atostogavo užsienyje
15min.lt
Tyrimas: pastarąjį pusmetį užsienyje atostogavo 6% Lietuvos gyventojų
vz.lt
Tyrimas parodė, kokio amžiaus vairuotojai greitį viršija dažniausiai
15min.lt
Atostogos 2021: dauguma lietuvių ilsėsis Lietuvoje
15min.lt
Tyrimas: koks vairuotojų elgesys lietuvius erzina labiausiai?
15min.lt
Dūmų detektorių turi kas 5 gyventojas, gesintuvas – kas antruose namuose
15min.lt
Kalėdinių reklamų tyrimas: kokios istorijos mus įtraukia labiausiai
15min.lt
Išanalizavo kalėdines reklamas: labiausiai įtraukė telekomunikacijų bendrovės ir „Coca-Cola“
delfi.lt
Lietuvos gyventojai – aktyvūs kultūros vartotojai
15min.lt
1
2
3
4