Kokius prekės ženklo KPI yra prasminga stebėti ir matuoti?
Iš klientų, dirbančių marketingo srityje, ne kartą girdėjome pasakymą: „Mūsų „Brand health tracker‘is“ nerodo pokyčių, todėl ne(be)galiu pagrįsti jo reikalingumo vadovams.“ Tuomet marketingo specialistai, kartu su tyrėjais ar savarankiškai, ima ieškoti, kaip patobulinti prekės ženklo sveikatos tęstinio tyrimo (arba kitaip Brand Health tracker’io) klausimus, neatsisakydami ir senųjų, siekdami užtikrinti „duomenų palyginamumą“. Galiausiai įrankis, kuris turėtų būti svarbiu informacijos šaltiniu, išauga į didelį ir brangų aparatą, kuris veikia pats sau, bet ne prekės ženklui. Tad kaip neatsidurti tokioje situacijoje?
SEMINARO TIKSLAS – padėti geriau suprasti, kas sudaro stiprų prekės ženklą ir integruojant praktinių atvejų analizę, aptarti tęstinių prekės ženklo sveikatos tyrimų specifiką ir pritaikyti naujausias pasaulines žinias ir praktikas savo veikloje.
RENGINIO DALYVIAI SUŽINOS:
• Kaip suprasti, ar jūsų prekės ženklas stiprus? Kokios metrikos įvertina prekės ženklo stiprumą?
• Kokius svarbius prekės ženklo sveikatos rodiklius dažniausiai pamiršta stebėti rinkodaros specialistai?
• Ar spontaninis „Top of mind“ žinomumas yra svarbiausias visų prekių ženklų rodiklis?
• Kodėl tyrimuose matuojamos prekės ženklų įvaizdžio savybės iš esmės nekinta?
• Kodėl klaidinga prekės ženklų sveikatos tyrimuose orientuotis tik į lojalių klientų segmentą?
RENGINYS SKIRTAS: marketingo vadovams, marketingo specialistams ir projektų vadovams, prekių ženklų vadovams ir visiems besidomintiems prekių ženklų valdymu.
LEKTORĖS:
• Rūta Matulaitienė - KOG instituto tyrimų ir įžvalgų vadovė
• Dr. Eleonora Šeimienė - KOG instituto vadovė
SEMINARAS VYKS: gegužės 30 d. nuo 16:00 val., internetu.
DAUGIAU INFORMACIJOS IR REGISTRACIJA:
https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1704
_____________
Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 18 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1300 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html