KOG

Medijų
planavimo
pagrindai

Apie kursą

KĄ IŠMOKSIU?

Mokymų metu didžiausias dėmesys skiriamas praktiniams reklaminių kampanijų planavimo ir įgyvendinimo masinių (TV, radijas, spauda ir kiti) ir skaitmeninių medijų (baneriai, socialiniai tinklai ir video) priemonių aspektams. Dalyviai įgys bazinių žinių ir išmoks pasirinkti tinkamiausią strategiją ir media miksą priklausomai nuo prekės ženklo ir reklamos kampanijos tikslų.

ŠALTINIAI MOKYMŲ METU

Mokymų metu bus remiamasi plačiu duomenų šaltinių spektru: pasauliniai šaltiniai (WARC, IPA, CMI); Baltijos šalių duomenų šaltiniai (Kantar TNS, Gemius); KOG instituto duomenų šaltiniai (medijų tyrimai, reklamos efektyvumo tyrimų duomenų bazė); Inspired UM ekonometrinių modeliavimų duomenys.

Kurso programa

Seminaro lektoriai

Seminaro lektoriai – savo srities profesionalai,
turintys akademinę ir praktinę patirtį.

(Lektorių sąrašas nuolat atnaujinamas.)

domantas-gailius-2
Domantas
Gailius
darius-rinkunas
Darius
Rinkūnas
jurgis-simelionis
Jurgis
Šimelionis
liveta
Liveta
Stonkutė

Informacija apie artimiausius kursus

Kurso „Rinkodaros komunikacija: vartotojo perspektyva“
metu pateikiami ir analizuojami net septyni praktiškai
Pritaikomi požiūriai į tai, kaip veikia rinkodaros komunikacija.

Kam skirtas

Turintiems iki 2 – 3 metų patirtį:

  • rinkodaroje
  • valdantrinkodaros projektus
  • leidžiant reklamos kampanijas

specialistams tiek klientų, tiek agentūrų pusėje.

Taip pat tiems, kas iki šiol daugiausiai dirbo su skaitmeninių kampanijų paleidimu, tačiau nori suprasti ir išmanyti masinių medijų kanalus.

Apimtis ir kaina

5 užsiėmimai
10 valandų
 

550 €+PVM

Artimiausias kursas

2024
Artimiausio seminaro pradžia

Užsiėmimai nuo 16.00

04.19, 04.20, 04.28, 05.03, 05.09.
Vieta

KOG instituto biuras
Algirdo g. 38, Vilnius (Naujamiestis)