Medijų
planavimo
pagrindai
Apie kursą

KĄ IŠMOKSIU?
Mokymuose išmoksite, kaip kurti ir įgyvendinti efektyvias reklamos kampanijas tradicinėse (TV, radijas, spauda) ir skaitmeninėse (soc. tinklai, PPC, video) medijose. Sužinosite, kaip parengti veiksmingą reklamos strategiją bei kokius kanalus rinktis, norint įgyvendinti prekės ženklo tikslus. Pasiruoškite įgyti žinių, kurios padės jums pasiekti savo auditoriją ir pasiekti aukštus kampanijų rezultatus!
ŠALTINIAI MOKYMŲ METU
Mokymų metu bus remiamasi plačiu duomenų šaltinių spektru: pasauliniai šaltiniai (WARC, IPA, CMI), Baltijos šalių duomenų šaltiniai (Kantar TNS, Gemius), KOG instituto duomenų šaltiniai (medijų tyrimai, reklamos efektyvumo tyrimų duomenų bazė) ir Inspired UM ekonometrinių modeliavimų duomenys.
Kurso programa
1 Medijų planavimo terminologija
• Pagrindinių ir išvestiniai medijų planavimo terminai.
• Kiekybiniai ir kokybiniai medijų planavimo rodikliai.
2 Auditorijų duomenys ir tyrimai
• Statistika ir duomenų analizė medijų planavime.
3 Masinių medijų kanalų planavimas
4 Skaitmeninių medijų planavimas
• Skaitmeninių kanalų parinkimas ir optimizavimas.
• Skaitmeninės komunikacijos dažnis ir efektyvumas.
5 Turinio projektai
6 Medijų planavimo strategija
7 Praktinės dirbtuvės
Seminaro lektoriai
Seminaro lektoriai – savo srities profesionalai,
turintys akademinę ir praktinę patirtį.

Gailius

Domantas Gailius
"KOG instituto" įkūrėjas, "Inspired UM" partneris. 20 metų patirtį turintis rinkodaros komunikacijos strategas ir praktikas, dėstytojas, lektorius. Domanto praktikoje: nuolatinis paskaitų vedimas "KOG institute", "The Atomic Garden" mokykloje, kviestinis lektorius paskaitoms VU, KTU, taip pat rinkodaros konferencijų pranešėjas. Dalyvauja vystant rinkodaros komunikacijos strategijas didžiausiems Lietuvos ir užsienio prekių ženklams ir viešajam sektoriui. Ekspertinės sritys – rinkodaros komunikacijos strategijų kūrimas ir įgyvendinimas. Konsultacijos, paskaitos, mokymai rinkodaros temomis.

Rinkūnas

Darius Rinkūnas
Didžiausios Lietuvoje media agentūros „Inspired UM“ media projektų vadovas. Jei egzistuotų media dviratis, jis legaliai galėtų juo lėkti kampanijų trasomis, nes profesinę patirtį kaupia jau 14 metų. Darius turi gausų žinių bagažą, sukauptą dirbant didžiausiose Lietuvos tyrimų bendrovėse, besispecializuojančiose nuo vartotojų elgesio iki media auditorijų. Jau šešerius metus jis dirba „Inspired UM“ su mažmeninės prekybos, DIY, finansų sektoriaus lyderių prekių ženklais. Dariaus sąskaitoje yra daugiau nei 500 sėkmingai įgyvendintų kampanijų, kurios buvo itin skirtingos ir reikalaujančios lankstumo bei personalizuotų įžvalgų.

Šimelionis

Jurgis Šimelionis
Baigęs rinkodaros magistro studijas Rotterdam School of Management universitete Olandijoje Jurgis grįžo į Lietuvą ir jau 6 metus dirba skaitmeninės reklamos agentūrose. Paskutinius 4 metus Jurgis dirba „Reprise“ ir yra atsakingas už didžiausių Lietuvos bei užsienio reklamdavių, tokių kaip „IKI“, "Deeper", „IKEA Lietuva“, „Pigu.lt“ ir kitų skaitmeninę reklamą ir strategiją.

Alekna
Informacija apie artimiausius kursus
Kam skirtas
Turintiems iki 2 – 3 metų patirtį:
- rinkodaroje / rinkodaros projektų valdyme
- leidžiant reklamos kampanijas
- tiems, kas iki šiol daugiau dirbę su skaitmenine medija
Apimtis ir kaina
550 € +PVM
Medijų planavimo pagrindai
Kaina
550 € + PVM
Mokymų apimtis
Artimiausias kursas
Algirdo g. 38, Vilnius (Naujamiestis)