KOG

Medijų
planavimo
pagrindai

Apie kursą

KĄ IŠMOKSIU?

Mokymuose išmoksite, kaip kurti ir įgyvendinti efektyvias reklamos kampanijas tradicinėse (TV, radijas, spauda) ir skaitmeninėse (soc. tinklai, PPC, video) medijose. Sužinosite, kaip parengti veiksmingą reklamos strategiją bei kokius kanalus rinktis, norint įgyvendinti prekės ženklo tikslus. Pasiruoškite įgyti žinių, kurios padės jums pasiekti savo auditoriją ir pasiekti aukštus kampanijų rezultatus!

ŠALTINIAI MOKYMŲ METU

Mokymų metu bus remiamasi plačiu duomenų šaltinių spektru: pasauliniai šaltiniai (WARC, IPA, CMI), Baltijos šalių duomenų šaltiniai (Kantar TNS, Gemius), KOG instituto duomenų šaltiniai (medijų tyrimai, reklamos efektyvumo tyrimų duomenų bazė) ir Inspired UM ekonometrinių modeliavimų duomenys.

Kurso programa

Seminaro lektoriai

Seminaro lektoriai – savo srities profesionalai,
turintys akademinę ir praktinę patirtį.

domantas-gailius-2
Domantas
Gailius
darius-rinkunas
Darius
Rinkūnas
jurgis-simelionis
Jurgis
Šimelionis
liveta
Liveta
Alekna

Informacija apie artimiausius kursus



Kam skirtas

Turintiems iki 2 – 3 metų patirtį:

  • rinkodaroje / rinkodaros projektų valdyme
  • leidžiant reklamos kampanijas
  • tiems, kas iki šiol daugiau dirbę su skaitmenine medija

Apimtis ir kaina

5 seminarai
10 valandų

550 € +PVM

Artimiausias kursas

2025
Užsiėmimai organizuojami pagal poreikį.
Vieta
KOG instituto biuras
Algirdo g. 38, Vilnius (Naujamiestis)