Medijų
planavimo
pagrindai
Apie kursą
KĄ IŠMOKSIU?
Mokymų metu didžiausias dėmesys skiriamas praktiniams reklaminių kampanijų planavimo ir įgyvendinimo masinių (TV, radijas, spauda ir kiti) ir skaitmeninių medijų (baneriai, socialiniai tinklai ir video) priemonių aspektams. Dalyviai įgys bazinių žinių ir išmoks pasirinkti tinkamiausią strategiją ir media miksą priklausomai nuo prekės ženklo ir reklamos kampanijos tikslų.
ŠALTINIAI MOKYMŲ METU
Mokymų metu bus remiamasi plačiu duomenų šaltinių spektru: pasauliniai šaltiniai (WARC, IPA, CMI); Baltijos šalių duomenų šaltiniai (Kantar TNS, Gemius); KOG instituto duomenų šaltiniai (medijų tyrimai, reklamos efektyvumo tyrimų duomenų bazė); Inspired UM ekonometrinių modeliavimų duomenys.
Kurso programa
1 Medijų planavimo terminologija
• Pagrindinių ir išvestinių terminų atpažinimas.
• Kiekybinių ir kokybinių rodiklių atskyrimas.
2 Auditorijų duomenys ir tyrimai
• Kaip gaunama esminė statistika reikalinga medijų planavimui.
3 Masinių medijų kanalų planavimas
4 Skaitmeninių medijų planavimas
• Suprasti, kaip parinkti, optimizuoti kanalus.
• Koks turėtų būti efektyvus dažnis.
5 Turinio projektai
• Kaip pasirinkti kanalus turinio sklaidai ir kokiais KPI matuoti rezultatus?
• Apžvelgiami užsienio ir Lietuvos pavyzdžiai.
6 Medijų planavimo strategija
7 Praktinės dirbtuvės
Seminaro lektoriai
Seminaro lektoriai – savo srities profesionalai,
turintys akademinę ir praktinę patirtį.
(Lektorių sąrašas nuolat atnaujinamas.)
Gailius
Domantas Gailius
"KOG instituto" įkūrėjas, "Inspired UM" partneris. 20 metų patirtį turintis rinkodaros komunikacijos strategas ir praktikas, dėstytojas, lektorius. Domanto praktikoje: nuolatinis paskaitų vedimas "KOG institute", "The Atomic Garden" mokykloje, kviestinis lektorius paskaitoms VU, KTU, taip pat rinkodaros konferencijų pranešėjas. Dalyvauja vystant rinkodaros komunikacijos strategijas didžiausiems Lietuvos ir užsienio prekių ženklams ir viešajam sektoriui. Ekspertinės sritys – rinkodaros komunikacijos strategijų kūrimas ir įgyvendinimas. Konsultacijos, paskaitos, mokymai rinkodaros temomis.
Rinkūnas
Darius Rinkūnas
Didžiausios Lietuvoje media agentūros „Inspired UM“ media projektų vadovas. Jei egzistuotų media dviratis, jis legaliai galėtų juo lėkti kampanijų trasomis, nes profesinę patirtį kaupia jau 14 metų. Darius turi gausų žinių bagažą, sukauptą dirbant didžiausiose Lietuvos tyrimų bendrovėse, besispecializuojančiose nuo vartotojų elgesio iki media auditorijų. Jau šešerius metus jis dirba „Inspired UM“ su mažmeninės prekybos, DIY, finansų sektoriaus lyderių prekių ženklais. Dariaus sąskaitoje yra daugiau nei 500 sėkmingai įgyvendintų kampanijų, kurios buvo itin skirtingos ir reikalaujančios lankstumo bei personalizuotų įžvalgų.
Šimelionis
Jurgis Šimelionis
Baigęs rinkodaros magistro studijas Rotterdam School of Management universitete Olandijoje Jurgis grįžo į Lietuvą ir jau 6 metus dirba skaitmeninės reklamos agentūrose. Paskutinius 4 metus Jurgis dirba „Reprise“ ir yra atsakingas už didžiausių Lietuvos bei užsienio reklamdavių, tokių kaip „IKI“, "Deeper", „IKEA Lietuva“, „Pigu.lt“ ir kitų skaitmeninę reklamą ir strategiją.
Stonkutė
Liveta Stonkutė
„Marvelous“ socialinių tinklų žiniasklaidos agentūros vadovė, turinti daugiau nei 6 metų patirtį socialinės žiniasklaidos rinkodaros ir projektų valdymo srityje. Puikiai išmano socialinės žiniasklaidos strategijas, ryšių su klientais plėtojimą, komandos valdymą, nuomonės formuotojų rinkodarą, projektų valdymą.
Informacija apie artimiausius kursus
Kurso „Rinkodaros komunikacija: vartotojo perspektyva“
metu pateikiami ir analizuojami net septyni praktiškai
Pritaikomi požiūriai į tai, kaip veikia rinkodaros komunikacija.
Kam skirtas
Turintiems iki 2 – 3 metų patirtį:
- rinkodaroje
- valdantrinkodaros projektus
- leidžiant reklamos kampanijas
specialistams tiek klientų, tiek agentūrų pusėje.
Taip pat tiems, kas iki šiol daugiausiai dirbo su skaitmeninių kampanijų paleidimu, tačiau nori suprasti ir išmanyti masinių medijų kanalus.
Apimtis ir kaina
550 €+PVM
Medijų planavimo pagrindai
Kaina
550 € + PVM
Mokymų apimtis
Artimiausias kursas
Užsiėmimai nuo 16.00
KOG instituto biuras
Algirdo g. 38, Vilnius (Naujamiestis)