Institutas

Mūsų savybės

KOG institutas suteikia jums prieigą prie pasaulinės klasės mokymo, sertifikavimo ir tyrimų
Taikomosios mokslinės žinios
Pasitelkdami mokslines žinias ir metodus padedame įmonėms ir organizacijoms spręsti praktines rinkodaros bei komunikacijos problemas. Tą pasiekti padeda bendradarbiavimas su įvairių mokslo krypčių mokslininkais bei turimi vidiniai resursai, padedantys identifikuoti ir suprasti konkrečius įmonių ir organizacijų poreikius.
Dėmesys vartotojų elgsenai
Vartotojas yra centrinė šiuolaikinės rinkodaros ir komunikacijos figūra, o visapusiškas, gilus jų elgsenos, pavyzdžiui, informacijos apdorojimo ar pirkimo sprendimų priėmimo supratimas – būtina sėkmingos rinkodaros ir komunikacjos sąlyga.
Taikomųjų tyrimų inovacijos
Vadovaujamės požiūriu, kad vartotojų elgsena yra ypač kompleksiškas fenomenas, kurį tirti būtini adekvatūs metodai. Šiuo tikslu siekiame kurti ir diegti komunikacijos bei rinkos tyrimų inovacijas. Aktyviai eksperimentuojame su įvairiais, pavyzdžiui, reakcijos laiko, neurorinkodaros tyrimų metodais vartotojų patirties, nuostatų ir reklamos efektyvumo tyrimuose. Patikrintus ir veikiančius metodus rinkodaros bei komunikacijos bendruomenei siūlome išbandyti praktiškai.
Tarpdisciplininis požiūris
Spręsdami aktualias rinkodaros ir komunikocijos problemas ar formuodami mokymų programas pasitelkiame pasauliniame kontekste aktualius rinkodaros, kognityvinės bei socialinės psichologijos, neuromokslų, elgsenos ekonomikos, sociologijos, semiotikos, komunikacijos ir medijų studijų pasiekimus.
Partneriai
Žiniasklaidos planavimo agentūra
Neurorinkodaros mokslo ir verslo asociacija
Steigėjai
Marius Kalanta
Socialinių mokslų (sociologijos) daktaras
Vasaris Oržekauskas
VU klasikinės filologijos magistras
Domantas Gailius
Socialinių mokslų (sociologijos) bakalauras